Kurt Lekanger Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Oppdateringen kommer fra Microsoft allerede neste uke. Selv eldre mobiler får Windows Phone 7.8 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Synes jeg gjorde et godt kjøp da jeg nylig kjøpte en Nokia 900 for tusen kroner, Den blir enda litt bedre med Windows 7.8 regner jeg med. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det var et godt kjøp Den blir nok ikke spesielt annerledes, rent bortsett fra at du har mer muligheter med hjemskjermen og litt annet diverse. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har både 900 og 920, og det er ikke all verden til forskjell i daglig bruk. Med 7.8 blir den visuelt sett enda mindre. En ting jeg faktisk liker bedre på 900 er at kameraappene integreres direkte i kamera, slik at funksjonene fra hver app legges til som et valg i fotoinnstillingene når jeg har kamera aktivt. På 920 må jeg starte den enkelte appen hver for seg. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det var et godt kjøp Synes jeg var litt heldig da jeg bestilte en Nokia 800 fra Elkjøp på "Black Friday". Men så hadde de gått tom for 800, og jeg fikk en 900 for samme pris. Den beste og billigste telefonen jeg har hatt på mange år. Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har både 900 og 920, og det er ikke all verden til forskjell i daglig bruk. Med 7.8 blir den visuelt sett enda mindre.En ting jeg faktisk liker bedre på 900 er at kameraappene integreres direkte i kamera, slik at funksjonene fra hver app legges til som et valg i fotoinnstillingene når jeg har kamera aktivt. På 920 må jeg starte den enkelte appen hver for seg. Bare å trykke på de to pilene når du er i kameramodus Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bare å trykke på de to pilene når du er i kameramodus LOL. Takker. Aner virkelig ikke hvordan jeg har oversett denne. Sløv i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg