Grizz Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei.......Lurte på , har en volvo 850 2,5l , 95 mod....303000km. Frontruten er det stooooor sprekk i(må byttes) og hjullageret på høyre side framme er gåent (Har nytt lager) + en annen liten styredel som jeg oxo har ny. Uten deler fikk jeg høre på mekonomen at dette kostet +- 5000kr og bytte , men som sagt har jeg delene og da blir det billigere og fixe. Hvor mye kan jeg få for denne bilen uten og fixe den.......Noen som har volvo som vet sånn ca pris ? Takk Lenke til kommentar
Grizz Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 ikke noen som har peiling ? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Vel, de ligger fra ca. 10-20.000 kr på Finn.no. Likevel, så har interiør, rust, motortilstand etc. mye å si og vil utgjøre store pris-forskjeller. Med de manglene du har på din bil, kombinert med at den er i god stand ellers, så kanskje +/- 10.000 kr. Jeg vil likevel anbefale deg å skifte det som ikke er i orden før du selger. Nordmenn er kronisk kjipe og med nesten 60.000 biler til salgs på finn.no, så bør du har noe interessant å tilby. Med en gang det kommer mangler med bilen, så er prutingen i gang og der har du ikke mye å gå på hvis du skal sitte igjen med penger for denne bilen. Endret 26. januar 2013 av LiamH Lenke til kommentar
Grizz Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Vel, de ligger fra ca. 10-20.000 kr på Finn.no. Likevel, så har interiør, rust, motortilstand etc. mye å si og vil utgjøre store pris-forskjeller. Med de manglene du har på din bil, kombinert med at den er i god stand ellers, så kanskje +/- 10.000 kr. Jeg vil likevel anbefale deg å skifte det som ikke er i orden før du selger. Nordmenn er kronisk kjipe og med nesten 60.000 biler til salgs på finn.no, så bør du har noe interessant å tilby. Med en gang det kommer mangler med bilen, så er prutingen i gang og der har du ikke mye å gå på hvis du skal sitte igjen med penger for denne bilen. Vel, de ligger fra ca. 10-20.000 kr på Finn.no. Likevel, så har interiør, rust, motortilstand etc. mye å si og vil utgjøre store pris-forskjeller. Med de manglene du har på din bil, kombinert med at den er i god stand ellers, så kanskje +/- 10.000 kr. Jeg vil likevel anbefale deg å skifte det som ikke er i orden før du selger. Nordmenn er kronisk kjipe og med nesten 60.000 biler til salgs på finn.no, så bør du har noe interessant å tilby. Med en gang det kommer mangler med bilen, så er prutingen i gang og der har du ikke mye å gå på hvis du skal sitte igjen med penger for denne bilen. Takk for svar......skal følge rådene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå