Telefonsvarer Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Vi har Gamestop, Gamezone, og Game, i byen. Har flere X360 spill jeg aldri kommer til å spille mer. Bare ett (mitt første), jeg vil beholde. Så har ca 10-11 jeg vil selge/bytte mot "nye" brukte. Har dere noen erfaring med hvilken av dem som har best priser for det? Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Usikker på hvordan frakt etc blir da, og koster å lage annonse på finn.no iallefall. Men kunne vel alltids prøvd. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du får ta en runde å sjekke med dem? Er det veldig gamle spill så er det ikke stort en pleier å få, det er lurt å følge med på kampanjer hvor du får mer for brukte spill hos Gamestop. Jeg fikk et slik Powertrade kort av dem hvor du får 25% mer for spillene du bytter, det koster penger å få et slik kort tror jeg. Mulig du kan få det gratis når du bytter inn spill.. Har fått i underkant av 10.000,- av dem på et par mnd nå...hatt en "liten" opprydning her... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fikk en epost nå at du får 25% ekstra nå om du har et Powertrade kort. Dvs du får 50% mer for dine konsoll spill. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Får samle opp det jeg har og ta en tur når det ikke er -10c lengre. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Spillbutikker betaler ihvertfall dårlig i forhold til privatpersoner. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk en epost nå at du får 25% ekstra nå om du har et Powertrade kort. Dvs du får 50% mer for dine konsoll spill. De trekker også 30% hvis man skal ha kontanter og ikke butikk kreditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå