FrihetensRegn Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har du en haug med folk etter deg som skal ta deg, så hadde jeg valgt den med kun gass og så tatt konsekvensene senere. Ellers hadde jeg valgt den med kun brems, siden den faktisk står i ro og kan bremse hvis den begynner å trille. Her tror jeg faktisk svaret er å ta bussen... Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Handler ikke om å komme seg lengst.... handler om å oveleve Det handler om å samarbeide. Bilen med gass dytter bilen med brems. Bilen med brems bremser ned begge bilene når det er nødvendig. Litt bulker i støtfangerne får vi tåle. Da kan begge bilene overleve så lenge de vil. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hva om de som kjører er uvenner? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Det handler om å samarbeide. Bilen med gass dytter bilen med brems. Bilen med brems bremser ned begge bilene når det er nødvendig. Litt bulker i støtfangerne får vi tåle. Da kan begge bilene overleve så lenge de vil. Fantastisk tenkt! hadde alle bare tenkt som deg vill e verden blitt et bedre sted Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 altså jeg har masse løsninger men du sier bare at ting ikke går an hvorfor faen kan man ikke bremse med giret men det der er lov? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fantastisk tenkt! hadde alle bare tenkt som deg vill e verden blitt et bedre sted Disagree. Du skriver i første post at "det er om og gjøre å overleve lengst". Da legges det opp til at dette er en konkurranse mellom de to bilene, noe som betyr at de ikke vil være interessert i å samarbeide. Dessuten, dersom de samarbeider, hva hvis det kommer en bil bakfra i mye høyere fart? Eller det kommer biler imot? Hva hvis det kommer elg ut i veien? Den fremste bilen vil kunne bremse, men med bilen bak som allerede gir full gass, vil det ikke hjelpe stort. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 man kan tute for at elgen skal gå vekk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er ikke lov å tute. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Er ikke lov å tute. Riktig, det finnes ikke unødvendig ekstrautstyr på disse bilene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Og tuting hjelper ikke hvis elgen spretter ut i veien rett foran bilen. Da smeller det uansett. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Riktig, det finnes ikke unødvendig ekstrautstyr på disse bilene. Ingen av bilene vil komme seg noe sted, gitt at bilen med fungerende motor ikke har fungerende girboks. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Bilar lever då ikkje, begge er daue i utgangspunktet. So det er nok eg som vann denne konkurransen. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tråden er formulert "... hvem ville overlevd lengst". Det er åpentbart snakk om personer inni bilene, da hvilken ville vært et bedre spørrepronomen til å beskrive bilenes levetid. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er dette i ettermiddagsrushen? I hvilken fil starter bilene? Er det god eller dårlig sikt til startpunktet for bilene som kommer bak? Jeg tror at det beste er å sitte i bilen som bare kan bremse, for hvis man er i nærheten av veiskulderen, kan man bare åpne døra på høyre side og stikke. Lenke til kommentar
Ms J Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hahhahahhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahhaaaaaaaaaaaa Jeg tror begge bilene overlever, med bedre prognoser enn all ya crazy people- dere dør sannsynligvis under testen, thihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå