Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Gjør deg selv en tjeneste og gjør det slutt. Når ikke kjæresten din gidder å være intim med deg tyder det på at hun er lei, og er trolig sammen med deg fremdeles fordi det er praktisk, og/eller at du står for en eller annen trygghet. Dette kan være jobb, økonomi, leilighet osv. 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg vet at dette er galskap å foreslå, men.... har dere forsøkt dialog og ærlighet? 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Assa, hvis a ikke har døppa'n på 5 månter err'e stort sett over imo. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei. Jeg er 21, hun er 19. Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år, men de siste 1,5 årene har vi ikke hatt det så bra, i hvert fall ikke i sexlivet. Nå er det 5 mnd siden sist vi hadde sex, og jeg er så utrolig oppgitt og lei av å vente på at hun skal ha lyst. Nå er det snart nok for min del, men jeg vil ikke slå opp pga. dårlig sexliv. Hva mener dere? Anonym poster: 45c3f6f20e7b1f91282adbb2f70dff28 Du skulle ha dumpet henne for lenge siden. Du slår opp fordi hun gir eff i deg.. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Fem mnd?? Det er lenge det... Hvordan har du holdt ut? Endret 26. januar 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå