Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke hatt sex på 5 mnd. Når bør jeg slutte å vente?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 21, hun er 19. Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år, men de siste 1,5 årene har vi ikke hatt det så bra, i hvert fall ikke i sexlivet. Nå er det 5 mnd siden sist vi hadde sex, og jeg er så utrolig oppgitt og lei av å vente på at hun skal ha lyst. Nå er det snart nok for min del, men jeg vil ikke slå opp pga. dårlig sexliv. Hva mener dere? Anonym poster: 45c3f6f20e7b1f91282adbb2f70dff28

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To teite svar, ser jeg.

Du venter så lenge du gidder å vente.

Har dere problemer må dere snakke om det. Kommer dere ikke til noen løsning eller finner dere ikke en løsning som er bra nok for deg, må du vurdere om forholdet ellers er verdt det, hvis du må fortsette uten noen som for deg er viktig i et forhold.

• Liker 7
Lenke til kommentar

5 mnd? Seriøst? Siste forholdet jeg hadde så gikk det maks 2-3 dager (så lenge vi var i samme by).

Det er forresten din jobb å få henne til å ville knulle deg. Hvis du er "beta" og lar henne gå uten kjepp så får hun det sikkert fra noen andre.

Lenke til kommentar

5 mnd? Seriøst? Siste forholdet jeg hadde så gikk det maks 2-3 dager (så lenge vi var i samme by).

Det er forresten din jobb å få henne til å ville knulle deg. Hvis du er "beta" og lar henne gå uten kjepp så får hun det sikkert fra noen andre.

mest idiotiske svar jeg har hørt.......beta........ler bare

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...