audunms Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Dette er et av de beste tastaturene til Android-telefoner. Test: SwiftKey 3 (Android) Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fantastisk app. Flere ganger daglig hvor jeg ikke engang trenger skrive mer enn første ordet, og så kommer resten av meldingen opp i forslagsboksene. Har gjort mye for skrivingen min på smartmobil hvertfall Lenke til kommentar
agito Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Eneste problemet jeg har med Swiftkey, er når jeg har både engelsk og norsk ordbok aktivert. "I" blir alltid satt til stor bokstav, selv om jeg skriver norsk både før og etter. Ellers et fantastisk tillegg til android telefonen. 2 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Brukte mye Swiftkey før, men ble helt frelst av http://beta.swype.com/ nye betaen til Swype! 1 Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Eneste problemet jeg har med Swiftkey, er når jeg har både engelsk og norsk ordbok aktivert. "I" blir alltid satt til stor bokstav, selv om jeg skriver norsk både før og etter.Ellers et fantastisk tillegg til android telefonen. Ja det har irritert meg litt og. Skriver samtidig mye fortere enn det innebygde tastaturet på min Nexus 7 Android 4.2.1. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Brukte SwiftKey selv når jeg hadde Android. Ok fornøyd med det. Beste Android-tastaturet jeg var borti, men etter å ha fått WP8 er det innebygde tastaturet der bedre. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Brukte også swiftkey før, men swype er absolutt å foretrekke, utrolig gjennomført til bare å være i betafasen enda! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Brukt SwiftKey lenge. Svært god applikasjon. Liker også at en enkelt kan bytte mellom forskjellige språk, mens en skriver. Dette er en av de bedre i Google Play. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Anbefaler "Smart Keyboard", opplever mye bugs med SwiftKey. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Anbefaler å prøve SwiftKey Flow, SwiftKey med "swype" funksjon. I beta foreløpig, men fungerer mildt sagt bra. Swyping med SwiftKey sin predikasjon. Genialt (og gratis) www.swiftkey.net/flow/ Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 SwiftKey har en fantastisk irriterende feature i form av orddelig. Denne kan ikke deaktiveres, så i praksis må man om man vil skrive brukbart hele tiden gå tilbake for å slette mellomrom mellom ord. Da jeg ikke kan leve med dette har jeg kuttet ut å bruke SwiftKey (som jeg fortsatt har kjøpt og betalt) til fordel for det innebygde tastaturet i Android 4.2 med Gesture Typing. Jeg noterer meg at amobil ikke har skrevet om denne featuren, og antar derfor at man er glad i orddeling. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 SwiftKey har en fantastisk irriterende feature i form av orddelig.Denne kan ikke deaktiveres, så i praksis må man om man vil skrive brukbart hele tiden gå tilbake for å slette mellomrom mellom ord.Da jeg ikke kan leve med dette har jeg kuttet ut å bruke SwiftKey (som jeg fortsatt har kjøpt og betalt) til fordel for det innebygde tastaturet i Android 4.2 med Gesture Typing.Jeg noterer meg at amobil ikke har skrevet om denne featuren, og antar derfor at man er glad i orddeling. Hum..Det var da rart, min driver ikke med ordeling :-) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Min driver heller ikke med orddeling. Ettersom SwiftKey lærer av de ordene jeg bruker, er det sjelden jeg har problemer med et enkelt ord mer enn en gang. Det kan jeg leve med. Jeg har forsøkt flere tastatur, med og swipe, og SwiftKey er min soleklare favoritt fortsatt. 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Min driver heller ikke med orddeling. Ettersom SwiftKey lærer av de ordene jeg bruker, er det sjelden jeg har problemer med et enkelt ord mer enn en gang. Det kan jeg leve med. Jeg har forsøkt flere tastatur, med og swipe, og SwiftKey er min soleklare favoritt fortsatt. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har prøvd en del av de. Det eneste jeg misslikte var at det kostet en 20kroning,hehe Endret 21. februar 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg