piecreator Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hey, fått Ipad4, men hvordan får jeg lagt inn filene på ipaden? Og evt hvem program er best, lest at folk foreslår forskjellige men er mest gamle artikkler jeg finner.... hjelp? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du må bruke iTunes. Når du har koblet iPaden til iTunes, så vil du skjønne det. Det er ganske enkelt. Si fra om du ikke får. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 får ikke til og legge til fil der.... tydligvis vært for lenge uten apple produkt^^ skjer ingenting om jeg prøver dra den over, legge til fil i biblo.. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Hey, fått Ipad4, men hvordan får jeg lagt inn filene på ipaden? Og evt hvem program er best, lest at folk foreslår forskjellige men er mest gamle artikkler jeg finner.... hjelp? iTools er gratis programvare, som i mine øyne er mye mer brukervennlig. Ser ut til at det kun er kodet og kompilert for Windows, men du har kanskje det. Gå inn på download.com og søk etter det der. Jeg har brukt det endel selv. Logisk meny, som gjør det meste selvforklarende. Der har du støtte for drag and drop direkte fra filbehandleren i os og rett over til programmets video mappe, hvis jeg husker rett Mener også programmet tar seg av videokonverting i samme kopieringsprosess, hvis det er en ukompatibel filtype. Endret 24. januar 2013 av kenjako2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå