Godsaker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Kunne vært verre. Liker ikke South Park til Ubi da (besudle Obsidian slik liksom!), men men. Lurer på hvilke andre godlisenser enn Homeworld THQ satt på da (sikkert ingen)...må nesten undersøkes. Endret 24. januar 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Annet enn Homeworld: - Titan Quest - Destroy All Humans - Red Faction Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Annet enn Homeworld: - Titan Quest - Destroy All Humans - Red Faction Hmm, synes Titan Quest er mest interessant der. Vel, Iron Lore folka er uansett opptatt med Grim Dawn, så ikke så nøye. Relic + Sega. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Som gammel Sega-fan er det interessant å se hvordan de har blitt en stor PC-utgiver på få år: Company of Heroes, Football Manager og Total War-serien. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Stemmer det at Koch Media som kjøpte opp rettighetene til Metro allerede har S.T.A.L.K.E.R serien? Isåfall passert jo dette sikkert veldig bra. Utover det må jeg si Sega begynner å få en imponerende portefølge for PC eksklusive titler og ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Volition skulle ha tatt opp igjen Freespace spela igjen! DET hadde vore genialt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Men Darksiders må jo reddes her! Vil ha alle fire historiene som det bringer! og de er av såpass kvalitet at det er verdig å kjøpes opp. Enig! Darksiders er egentlig den eneste franchisen fra THQ som jeg bryr meg noe om. Redd de resterende Horsemen! Sony, Microsoft, Square, hvem som helst med penger. :'( Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Volition skulle ha tatt opp igjen Freespace spela igjen! DET hadde vore genialt Rettighetene til Freespace er fortsatt hos Interplay. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ah, stemme det ja.. Hadde heilt gløymt av det. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) .Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på. Total War ? ikkje direkte RTS men bedre med folk som vet var strategi spill er over EA Endret 24. januar 2013 av BonBattery Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.vgchartz.com/article/250697/vigil-games-closes-down-after-not-being-sold-off-in-the-thq-auction/' sant ? Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret. Det som bekymrer meg er at Koch media er tysk og har hovedkvarter i Tyskland. Det betyr at de må følge kjipe sensurlover når det gjelder grafisk vold i videospill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.vgchartz....he-thq-auction/' sant ? Nooooooooo Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Håper Koch Media vet å utnytte de utrolige flinke folkene bak Geomod-motoren, kjent fra Red Faction Guerilla. Volition sa vel et hakk i tiden at neste generasjons Saints Row ville bruke denne motoren. Ville vært utrolig kult med en komplett ødeleggbar storby. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det som bekymrer meg er at Koch media er tysk og har hovedkvarter i Tyskland. Det betyr at de må følge kjipe sensurlover når det gjelder grafisk vold i videospill. Neida. Koch gir ut spill under Deep Silver, som blant annet har stått for Dead Island. Så eg tror ikke du skal være bekymret for volden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå