Gå til innhold

THQ-auksjonen er over (PS3, Win, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det at Koch Media som kjøpte opp rettighetene til Metro allerede har S.T.A.L.K.E.R serien? Isåfall passert jo dette sikkert veldig bra.

Utover det må jeg si Sega begynner å få en imponerende portefølge for PC eksklusive titler og ingenting er bedre enn det :)

Lenke til kommentar

.Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på.

Total War ?

ikkje direkte RTS men bedre med folk som vet var strategi spill er over EA

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret.

Det som bekymrer meg er at Koch media er tysk og har hovedkvarter i Tyskland. Det betyr at de må følge kjipe sensurlover når det gjelder grafisk vold i videospill.

Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg er at Koch media er tysk og har hovedkvarter i Tyskland. Det betyr at de må følge kjipe sensurlover når det gjelder grafisk vold i videospill.

Neida. Koch gir ut spill under Deep Silver, som blant annet har stått for Dead Island. Så eg tror ikke du skal være bekymret for volden ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...