Øystein.F. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Både spel og utviklarstudio har fått nye eigarar. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ingen som kjøpte rettighetene til Darksiders en gang? Merkelig. Jaja, det var ikke de verste overgangene dette. At Sega tok Relic og Company of Heroes var en lettelse for meg, var redd det skulle ende opp hos EA eller Ubisoft og deres latterlige digitale butikker. Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret. 5 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ingen nyheter om den (for meg) viktigste serien: Stuntman? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 "Deep Silver &ndash" "U.S. Bankruptcu Court" Også denne dialekta da ... AAAAAAAAAAAAAARGH :@ Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synd for de som mister jobben etter dette salget. Hadde virkelig trodd at THQ skulle klare å stable seg på bena igjen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Gleder meg virkelig til å se resultatene av disse. Metro-serien har jo allerede vist seg å være suveren, men jeg tror det er bra at en europeisk utgiver får styre med Metro. Amerikanerne klarer aldri å få til en slik atmosfære som man finner i Stalker/Metro-spillene. Det blir spennende å se om CryTek klarer å gjøre noe fornuftig med Homefront. Det første spillet var ren søppel, og jeg er sikker på at CryTek vil kunne få til noe bedre enn det med oppfølgerne. Men Crysis 2 var ikke noe spesielt annet enn en futuristisk CoD-klone heller, så jeg vet ikke om vi får så altfor[/] stor forbedring fra forrige Homefront-spill... Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på. 1 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er vel Sega som utgir Total War serien? Lenke til kommentar
Eplexx Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Gleder meg virkelig til å se resultatene av disse. Metro-serien har jo allerede vist seg å være suveren, men jeg tror det er bra at en europeisk utgiver får styre med Metro. Amerikanerne klarer aldri å få til en slik atmosfære som man finner i Stalker/Metro-spillene. Det blir spennende å se om CryTek klarer å gjøre noe fornuftig med Homefront. Det første spillet var ren søppel, og jeg er sikker på at CryTek vil kunne få til noe bedre enn det med oppfølgerne. Men Crysis 2 var ikke noe spesielt annet enn en futuristisk CoD-klone heller, så jeg vet ikke om vi får så altfor[/] stor forbedring fra forrige Homefront-spill...Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på. Ugh, Total War? Sega og Creative Assembly har laget en rekke utrolig RTS spill, og er vell mest kjent fort Total War - Rome (og resten av Total War serien. De lager nå den ettersøkte etterfølgeren, Total War - Rome II. Look it up. 2 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg tror folk er fornøyde for at Sega overtok fordi de har latt Creative holde på slik som de vil med Total War, og tilsvarende med de som lager Football Manager. Ellers veldig trist med de som har mistet jobbene sine - forhåpentligvis er de snart i arbeid igjen! 2 Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Må til forskjell fra resten her si at jeg synes det er litt synd SEGA tok over CoH. For all del, de gjør sikkert bra ting med franchisen, bare ville synes det hadde vært mer interessant om de havnet på samme skip som Bethesda (som tapte med 300 000 $, 26.6 vs 26.3 mill). Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Får håpa at Crytek ikkje øydelegg Homefront no så dei ikkje har THQ til å passa på kva dei gjere. Håpar og at Koch Media har fått Red Faction med på kjøpe og lar Volition laga eit par spel, i standen får å setja dei til å lage meir Saint's Row møkk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ugh, Total War? Sega og Creative Assembly har laget en rekke utrolig RTS spill, og er vell mest kjent fort Total War - Rome (og resten av Total War serien. De lager nå den ettersøkte etterfølgeren, Total War - Rome II. Look it up. Ah, selvfølgelig! Jeg er stor fan av Total War spillene. Merkelig nok tenker jeg aldri Sega når jeg tenker TW. Rart. Men du har jo rett. Selv om at Creative Assembly har tapt seg litt med de siste titlene, er spillene fortsatt sterke, og Sega virker å la CA gjøre omtrent som de vil. Så da er vel kanskje Sega et godt valg. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kjenner jeg ble lunken til SP-spillet nå. Hvis det er Ubisoft som gir det ut så må jeg revurdere kjøp. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Får håpa at Crytek ikkje øydelegg Homefront no så dei ikkje har THQ til å passa på kva dei gjere.Håpar og at Koch Media har fått Red Faction med på kjøpe og lar Volition laga eit par spel, i standen får å setja dei til å lage meir Saint's Row møkk. Tror ikke Homefront kan bli noe verre enn det var, så det er nok bare greit at Crytek har full kontroll på akkurat den merkevaren. Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Er det ingen ting om Homeworld lisensen? Lenke til kommentar
Øivind_InnleggNO Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Som mange andre er jeg glad for at SEGA kjøpte Relic. Da eier SEGA to av årets "må kjøpe"-spill for meg. SEGA har vel aldri gjort noe annet med Total War enn å putte inn logoen sin i introen, så vidt jeg vet. EA eller Ubisoft ville vært katastrofe. Jeg ønsker nemlig å bruke Origin eller uPlay minst mulig, jeg har nok med Steam. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Men Darksiders må jo reddes her! Vil ha alle fire historiene som det bringer! og de er av såpass kvalitet at det er verdig å kjøpes opp. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Også denne dialekta da ... AAAAAAAAAAAAAARGH :@ Til info; Nynorsk er ikkje ei dialekt. Tilbake til emne; Vonaleg skapar ikkje South Park Studios seg - og lyt Ubisoft selje The Stick of Truth, slik at eg får tak i det snarast mogleg. TSoT er eitt av dei spela eg gledar meg mest til i år. 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hadde vært krise om Relic hadde blitt kastet ut i det store blå. Er stor fan av det meste de lager og gleder meg til neste spill i Comany of heroes. Men jeg er overrasket over at ingen plukket opp Vigil og eventuelt berger Darksiders. Solgte virkelig darksiders 2 så dårlig ? Jeg har kjøpt det både til PC og PS3 så føler jeg har gjort det jeg kan for å støtte de. Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ingen som kjøpte rettighetene til Darksiders en gang? Merkelig. Jaja, det var ikke de verste overgangene dette. At Sega tok Relic og Company of Heroes var en lettelse for meg, var redd det skulle ende opp hos EA eller Ubisoft og deres latterlige digitale butikker. Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret. Det ryktes at Platinum games(kjent for bl.a. Bayonetta og Vanquish) skal kjøpe Darksiders franchisen. THQ har enda ikke svart på ryktene. Er det ingen ting om Homeworld lisensen? Homeworld og flere andre eldre spill fra THQ ligger låst under hauger av byråkrati. Det var bud på Homeworld, men THQ kunne ikke selge det på auksjonen. THQ har gått ut med melding om at disse eldre IPene vil auksjoneres/selges bort på ett senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå