NgZ Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Bra de tydeligvis tar ansvar for disse feilene da. Håndteringen av S II-er med feil i nand-chippen som førte til mange brick ved "gjenopprett til fabrikkinstillinger" var/er IKKE god. Må være kjipt å jobbe i en slik butikk, War. Kan du ikke hoppe over til konkurrenten? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Karantene på 7 mnd mellom konkurrenter har noen bestemt. Ferdigutdannet (7år etter vgs) i mai og skal ikke bruke tiden min i et firma som ikke ser kunden. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det gjelder nok en batch av hovedkort. Ansatte der jeg jobber kjøpte jo S3 da den kom ut, samme gjorde jeg til kona og alle disse har dødd. De nye vi fikk holder koken enda. Jeg kjøpte min da S3 var helt fersk på markedet, så det kan nok stemme. Er forøvrig litt redd for én ting: det er merker nederst på telefonen min etter at jeg mistet den i asfalten rett etter jeg fikk den (som jeg også forklarte på servicevedlegget), og at de bruker dette til å nekte å reparere den på reklamasjon. Det er jo over et halvt år mellom at jeg mistet den i bakken og at den nå ble "bricket", men det kan jeg jo ikke bevise med annet enn egne ord. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sliter med samme selv, sensoren som registrerer at man tar telefonen vekk fra ansiktet og slår på skjermen fungerte ikke , men siden telefonen er mistet i bakken (noe verkstedet vet siden skjermen er byttet) så nekter de å reparere det på garantien da den er mistet i bakken. Men feilen oppsto før den ble mistet, men har kommet rundt dette ved å sette fysisk knapp til å legge på samtaler, så her blir det også ord mot ord og kommer ingen veg. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Den sensoren er ekstremt dårlig, synes jeg - og ble enda dårligere med en av oppdateringene. Mange ganger tror min at den ser et ansikt og lar være å skru av skjermen når den bare ligger på bordet og stirrer i taket. Endret 11. april 2013 av Distressor Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er jo bare å klage dem inn for forbrukerrådet og deretter FT slik at de må bevise en årsakssammenheng. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) *#0*# på s3 og note2 iallefall så kan denne sensoren sjekkes om det endrer farge til grønn og hvit ved å flytte finger forran den. Reparerte min selv så slapp å sende inn eller klage lenge. Endret 11. april 2013 av War Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Sjekka service-status på min nå. Det står "lagt til lodding", så jeg regner med at det går på garantien i og med de ikke har kontaktet meg. Edit 16/04: Står at den er ferdig og sendes i morgen, så de brydde seg ikke om at det var merker på den. Tolker det dithen at det er en feil de har vært borti før Endret 16. april 2013 av Distressor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå