Gå til innhold

Reparasjon av Galaxy S3 tre ganger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjelder nok en batch av hovedkort.

 

Ansatte der jeg jobber kjøpte jo S3 da den kom ut, samme gjorde jeg til kona og alle disse har dødd.

 

De nye vi fikk holder koken enda.

 

Jeg kjøpte min da S3 var helt fersk på markedet, så det kan nok stemme. Er forøvrig litt redd for én ting: det er merker nederst på telefonen min etter at jeg mistet den i asfalten rett etter jeg fikk den (som jeg også forklarte på servicevedlegget), og at de bruker dette til å nekte å reparere den på reklamasjon. Det er jo over et halvt år mellom at jeg mistet den i bakken og at den nå ble "bricket", men det kan jeg jo ikke bevise med annet enn egne ord.

Sliter med samme selv, sensoren som registrerer at man tar telefonen vekk fra ansiktet og slår på skjermen fungerte ikke , men siden telefonen er mistet i bakken (noe verkstedet vet siden skjermen er byttet) så nekter de å reparere det på garantien da den er mistet i bakken.

 

Men feilen oppsto før den ble mistet, men har kommet rundt dette ved å sette fysisk knapp til å legge på samtaler, så her blir det også ord mot ord og kommer ingen veg.

Sjekka service-status på min nå. Det står "lagt til lodding", så jeg regner med at det går på garantien i og med de ikke har kontaktet meg.

 

Edit 16/04: Står at den er ferdig og sendes i morgen, så de brydde seg ikke om at det var merker på den. Tolker det dithen at det er en feil de har vært borti før :wee:

Endret av Distressor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...