Erich_117 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hei, fant ikke Stasjonær-pc avdelingen så skriver her. Jeg kan veldig lite ang pc, men vet mer enn en vanlig person. Har tenkt å kjøpe meg en gamer pc som takler BF3 med grafikken bedre enn på Playstation 3 eller på lik linje. Den skal også kunne kjøre ARMA 3 når det kommer uten at jeg må bytte alt på pc. også vil jeg kunne kjøre Planetside 2. Skal ikke kjøpe deler, men ferdig bygd på komplett (tenkte jeg) Tenkte å holde meg rundt 0 -13 000 kr, men jeg vet ikke om jeg virkelig må betale så mye for å spille bf3 med samme grafikk osv som ps3'n jeg spiller på idag. Skal jeg velge : Komplett Gamer ? Komplett Gamer Premium ? Linker og litt forklaringer på hvorfor akkurat den pc er bra hjelper Takk, og beklager om jeg har skrevet tråden inn på feil sted! Endret 23. januar 2013 av Erich_117 Lenke til kommentar
mads96 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er ikke så nøye hva du velger mellom dem, men kjøp en pakke som har intel prosessor f.eks i5 3570k og et nvidia skjermkort f.eks 670 eller bedre. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10711 Denne klarer å spille bf3 på max og har en av de beste lydisolerte kabinetten + 250gb ssd Lenke til kommentar
Erich_117 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå