foenix Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg lurte på hvordan man overfører et Topo pro kart fra pc-en til gps. Jeg prøvde å flytte minnebrikken fra en eldre gps og fikk opp kartnavnet i oppsett, men da jeg aktiverte dette skjedde alikevel ingenting. Jeg brukte BaseCamp programmet til å overføre til og fra min eldre gps, men dersom jeg trykker "send til enhet" skjer det ikke noe med den nye gps-en. Jeg brukte tidligere MapSouce programmet, men etter at jeg innstallerte BaseCamp ville ikke MapSource lenger starte opp. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har nå klart å installere kartene, men får dem ikke fram på skjermen. Jeg har prøvd å deaktivere alle andre kartene bortsett fra ett av dem, men det eneste kartet jeg klarer å få fram er et verdenskart som allerede var installert på gp-sen da den var ny. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Topo Pro-kartene er kopibeskyttet, kun original minnebrikke funker i GPS'en. Det fungerer derimot i BaseCamp med en kopiert minnebrikke (i kortleser på PC), men ikke med kopien i GPS-enheten. Spør meg ikke hvorfor/hvordan. Ellers husker jeg ikke helt om det var noe spesielt hokus-pokus med installering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå