RBW Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Og alt er fiks-ferdig montert. Sniktitt: IKEA Uppleva Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er disse på plass til demonstrasjon i varehusene og faktisk i salg? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 det var billig og stilig.. hmm.. smart av ikea! Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 23. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg synes de var hverken stilige eller billige tatt i betraktning at både lyd og bilde faller igjennom kvalitetsmessig. Men de kommer nok til å selge som hakka møkk, i mange betydninger av uttrykket. 14 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Maskinvaren står TCL for, så man kan vel ikke forvente det aller ypperste.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Syntes heller ikke prisen var noe å skryte av, ser alltid reklamer på 40+ led fra samsung i 5 serie til rundt 4000 lapper. Men for all del, er det for mye stress å skjule kabler evt kjøpe kabelkanel, kjør på. 3 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tenker man må sette av en hel ettermiddag for å montere disse Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Var litt synd det her. Hadde troen på dette, men etter å ha sett div. bilder samt at bilde og lyd faller igjennom, ser det ikke helt bra ut. Mulig jeg ikke er like kritisk til lyd, men mener da man kan finne relativt gode muligheter til rundt 3000,- Så når Ikea sin til 2850,- faller litt igjennom... Men så var det enkelheten til Ikea da... Noe for mamma? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dårlig dritt som alt annet fra fra eks nazisten Kamprad. 1 Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Første jeg tenkte når jeg så disse i fjor, var at de heller skulle latt brukeren sette inn tv selv.. Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg er elendig til å lete, men jeg vil gjerne vite hvor jeg finner det standard feste med kabelgate på IKEA sine nettsider. Skal til ikea i helgen (Charlottenberg) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dette blir vell like ræva som alt annet de selger av hvitevarer. Men folk kjøper det.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tipper de har kjøpt inn mange billige, gamle "kinapaneler"... man ser jo bare hvilken størrelse det er på skjermene, tror ikke dette er tilfeldig akkurat. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg ser forresten reklame på denne siden for en LG 50-tommer plasma med 600Hz til 3999 kr og et LG 5.1 høyttalersystem med blu-ray spiller for 2495 kr. Jeg er sikker på at det er mye bedre anvendte penger enn 10 000 kr på IKEA sin løsning selv om man får et IKEA-kvalitet møbel med på kjøpet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvorfor kan de ikke heller gjøre en avtale med en produsent som Samsung om å levere tver? Istedet for å produsere billige drittprodukter. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg ser forresten reklame på denne siden for en LG 50-tommer plasma med 600Hz til 3999 kr og et LG 5.1 høyttalersystem med blu-ray spiller for 2495 kr. Jeg er sikker på at det er mye bedre anvendte penger enn 10 000 kr på IKEA sin løsning selv om man får et IKEA-kvalitet møbel med på kjøpet. Får nok en meget brukbar benk for resterende beløp ja. Kanskje ikke like enkel stil som ikea sin - om man skulle like den. Det at høytalerene har faste skuffer gjør det vanskelig å plassere dem optimalt i forhold til romstørrelse. Men som nevnt i artikkelen... dette er ikke for folk som bryr seg om det. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Syntes heller ikke prisen var noe å skryte av, ser alltid reklamer på 40+ led fra samsung i 5 serie til rundt 4000 lapper. Men for all del, er det for mye stress å skjule kabler evt kjøpe kabelkanel, kjør på. Det må jeg prøve neste gang jeg spiser risengrynsgrøt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det må jeg prøve neste gang jeg spiser risengrynsgrøt. haha Lenke til kommentar
JrXX Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Blir nok ikke så jeg får tak i dette, lyd/bilde-kvalitet virker for dårlig.. Klart, nå er forsåvidt ingen tv-høyttalere gode nok for meg etter at jeg fikk tak i hifi xD Lenke til kommentar
paaland Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 I en sofa fra IKEA sitter far og denger mor. Det er tv-kveld og den jævla tv'n fra IKEA virker ei. Så nå banner far og denger mor og bruker tabu ord. osv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå