kevral Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 En kamerat av meg har en Athlon maskin som går på 65 grader -- på idle. Delene er kjøpt på Komplett, og montert selv. Komplett måtte se på den da den konstant skrudde seg av. Mistenker at det de gjorde, var å skru av auto-shutdown og erklære den som "helt grei". Men er ikke 65 grader på idle jævlig varmt for en maskin som ikke er overklokket? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jo, det er litt varmt. Prosessoren tåler det, men det er ikke bra for den i lengden. Hvordan kjøler har han? Lenke til kommentar
kevral Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 En Igloo Silent Breeze av noe slag, tror jeg han sa. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Har en Glacialtech Igloo Silent Breeze jeg også. Min ligger på rundt 50 grader. Kameraten din burde ta av kjøleren, legge på noe ordentlig kjølepasta (ikke det som følger med kjøleren) og så sette på kjøleren på nytt. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Det var mitt umiddelbare forslag også, men det har visst vært gjort opptil flere ganger allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå