Gå til innhold

Dine penger brukes på krig

26 stemmer

1. 1. Synes du det er bra eller dårlig at dine skattepenger brukes på krig?

• Dårlig
      14
    • Bra
      11
    • Bryr meg ikke
      1
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå hørte jeg at Stoltenberg mener "Norge" nå må trappe opp sin krig mot terror på alle nivåer, inkludert militært. Hva syns du om å finansiere dette?

Dette betyr i klartekst at politikerne og myndighetene skal trappe opp sin krig mot folket, både i Noge og i andre land.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det betyr at Stoltenberg prøver å vinne velgere. Norske politikere har ikke noen reell makt.

Det er riktig, norske poliikere har ingen reell makt, de er nikkedukker og styrer på vegne av sine oppdragsgivere i utlandet, og hele tiden etter ordrer og retningslinjer fra disse oppdragsgiverne.

Stoltenberg prøver nok kanskje også å vinne velgere, men det viktigste for ham er å gi signaler til sine arbeidsgivere i utlandet om at han følger ordre, slik at han kanskje får lov til å fotsette som statsminister i Norge.

Den endelige avgjørelsen om hvem som skal bli statsminister i Norge vil bli tatt på bilderbergmøtet til sommeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er riktig, norske poliikere har ingen reell makt, de er nikkedukker og styrer på vegne av sine oppdragsgivere i utlandet, og hele tiden etter ordrer og retningslinjer fra disse oppdragsgiverne.

Stoltenberg prøver nok kanskje også å vinne velgere, men det viktigste for ham er å gi signaler til sine arbeidsgivere i utlandet om at han følger ordre, slik at han kanskje får lov til å fotsette som statsminister i Norge.

Den endelige avgjørelsen om hvem som skal bli statsminister i Norge vil bli tatt på bilderbergmøtet til sommeren.

Jeg tror heller det er en strategi for å sikre våre ressurser og fortsette storhetstiden til vesten. Vi klamrer oss til toppen som om vi skulle vært på et synkende skip, og det er vi jo og.

Men jeg tviler sterkt på at denne gjengen er oppegående nok til å danne slike omfattende konspirasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det ble selvfølgelig en stemme på "dårlig"

Finner ikke et eneste argument for, som rekker for egen oppfatning av saken.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller det er en strategi for å sikre våre ressurser og fortsette storhetstiden til vesten. Vi klamrer oss til toppen som om vi skulle vært på et synkende skip, og det er vi jo og.

Men jeg tviler sterkt på at denne gjengen er oppegående nok til å danne slike omfattende konspirasjoner.

Og hvordan kan Jens Stoltenberg "sikre våre ressurser" ved å selge dem til utlandet ?

Det er ikke regjeringen og norske politikere alene som står bak, men de utfører det de får ordre om fra sine oppdragsgivere i utlandet, og selvfølgelig også etter retningslinjer som de får fra den sosialistiske internasjonale som ap er medlem av.

Men alt styres av de samme folkene som trekker i trådene.

Mao regjeringen og politikerne i Norge er bare nikkedukker og sprellemenn som spreller når disse folkene trekker i trådene.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ellers synes jeg det er ganske festlig at trådstarters store bekymring er skattesatsen hans, og ikke moralen rundt det å drepe andre mennesker.

Jeg tror utgangspunktet til Austrian Economist er at vi bidrar til å finansiere krig, ikke nødvendigvis det at staten tar penger fra oss.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ditt syn, men så lenge folk aksepterer skattesatsene, så er det ikke tyveri lengre, annet enn for de som er uenige i dem.

Du har rett.

Så de som aksepterer skattene og avgiftene staten tar fra oss, de er også frivillig med og bidrar til statens kriger.

Og akkurat derfor er det så viktig at vi reiser oss og protesterer, selv om det ikke er stort annet vi kan gjøre.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå hørte jeg at Stoltenberg mener "Norge" nå må trappe opp sin krig mot terror på alle nivåer, inkludert militært. Hva syns du om å finansiere dette?

Syntes det er dumt at skattepengene som kunne blitt brukt til for eksempel til forskning, og utvikling av fornybar energi og sånt, blir brukt til å føre krig... Jeg liker verken Jens eller Arbeiderpartiet...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...