Ruarcs Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Er det andre en meg som har problemer med å få lastet ned siste patch? Jeg kommer ikke lengere en Preparing to download Endret 2. april 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gene_Pool Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er det andre en meg som har problemer med å få lastet ned siste patch? Jeg kommer ikke lengere en Preparing to download Ja, hadde også problemer med å få lasta ned den lille patchen i dag, men det løste seg ved at jeg restartet programmet. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som vet hvilken ammo type som er best? Er det jo dyrere jo bedre, eller har de vært sitt område. For eksempel nå bruker jeg cannon Omni-belt, men jeg har muligheten til å oppgradere til cannon ammo for ground target. Hvilken bør jeg velge? Jeg ser at ground ammo belt koster mer enn hva Omni gjorde. Noe som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Spørs vel hva du ønsker å ødelegge. Har du noen fly som er bedre å bruke på ground targets bør du ha ammo som er spesielt laget for det, og satser du mer på å ta fly bør du ha ammo som er laget for nettopp det. Omni funker sikkert greit det også, iallefall hvis det er litt hipp som happ hva du ønsker å smadre. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som er med å spille i dag? Jeg regner med det går ann å lage squad eller lign. slik at man kan spille sammen med venner og bekjente? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som er med å spille i dag? Jeg regner med det går ann å lage squad eller lign. slik at man kan spille sammen med venner og bekjente? Ja det går:) Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som kan noe om ammo? Ser ikke helt det store med T-T-T-T-T-T-T-AP-I annet enn å lyse opp som et juletre. Er det noen relevant forskjell mellom å kjøre omni, tracers og stealth, eller er det mer smak og behag? Hadde vært kjekt å kunne få sette sammen sine egne belter dog, men trenger litt statistikk først Lenke til kommentar
Gene_Pool Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Noen som kan noe om ammo? Ser ikke helt det store med T-T-T-T-T-T-T-AP-I annet enn å lyse opp som et juletre. Er det noen relevant forskjell mellom å kjøre omni, tracers og stealth, eller er det mer smak og behag? Hadde vært kjekt å kunne få sette sammen sine egne belter dog, men trenger litt statistikk først Er fersk i spillet og kan ikke stort om ammoen, men kan ikke se for meg at tracers kan ha noen stor nytte i arcade battles hvor man har siktehjelpemiddel til å se hvor man bør skyte. Kan se for meg at det kan ha større nytte i historical- og full real battles,siden man ikke har de samme hjelpemidlene der, men har selv ikke spilt de typene ennå så det blir bare spekulasjoner fra meg egentlig. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tracers er 0 vits i Arcade:=) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har begynt å spille det litt igjen, synes det har blitt litt vanskeligere etter patchen som har kommet i mellomtiden(Og det er positivt) Smekk meg på friend lista så blir jeg lett med på et spill:=) eLx Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 har ikke fått gamet siden 1.29 kom (flyttet når den kom). Vil ikke laste ned. Og grunnet ICE har begrensning på nedlast pr mnd så kan jeg ikke laste ned hele heller.. Håper jeg ikke trenger å vente enda en mnd på at min egentlige ISP skal komme og legge kabel. Wants to play WT!!! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 IT-Rounds er fantastisk både i arcade og HB! Setter fyr på flyene hvis du får critical hit og gjør det mye enklere å vite hvor kulene lander i HB. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Alle skudd som har Incendiary gjør at fly settes i fyr. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Helvette at russerene ikke har 1000kg bomber! Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Hie, noen som kan hjelpe litt? Akkurat lastet ned spillet og fullført training missions etc. Men hver gang jeg prøver å gå online blir jeg satt i en kø (average waiting time 1:28 etc). Jeg blir bare sittende i køen i 10min, før jeg får connection fail... Har excepted warthunder fra firewall (og skrudd av firewall - er jo connected til serveren ved oppstart, så burde ikke være noe problem). Edit - kom in på arcade mode...men har ikke tenkt å spille der med 0 cockpit og -7G er en grei manøver...virker som det er laaaang lø på de andre modusene. Og hvordan får jeg vekk de tallene etter nicket mitt: OlaNordmann817373 etc. Fjerner jeg tallene på: http://online.gaijinent.com/user.php generer den bare noen nye tall... Endret 10. april 2013 av Fornax Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har ikke opplevd noen av disse problemene jeg desverre Fornax:/ Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg tipper nicket allerede er i bruk, derfor får du random tall etter nicket ditt. Prøv å finne på et annet. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 fått chat ban, what do? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Slutt å skriv piss i chat?:=) 3 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 La deg til vennelisten eLx. Hører mye whine på forums om 37mm cannons og op russiske fly. Legger ved tall fra en forumthread anngående russiske fly iforhold til de andre landene: test environment: arcade mode, 1000m altitude, 30m fuel or closest, no attachments (95% of encounters happen at 500m-1000m, measuring performance at 7000m would be kinda pointless) game version 1.29.40 "turn rate" is the maximum turn rate achieved (small loss of altitude) "10.0s" = 36° per second turn rate was measured with flaps IF that particular plane benefits from it if you dont believe the numbers, feel free to verify them yourself energy retention: energy loss at maximum turn rate without flaps (aka: how long can you turn in a dogfight before you fall out of the sky) 5=no loss 4=barely any loss 3=average loss 2=significant loss 1=cant even do a 360° turn rate of climb was measured from 500m to 1500m @ 30% WEP. Tier 0 I-15 (soviet) speed: 360 (excellent) turn rate: 9.5s (excellent) energy retention: 5 (excellent) damage output: 3 (excellent) Ki-10 (japanese) speed: 344 turn rate: 11.8s energy retention: 2 (poor) damage output: 1.5 HE-51A (german) speed: 338 turn rate: 10.5s energy retention: 2 (poor) damage output: 1 (crap) Fury MKII (british) speed: 321 turn rate: 16.1s (poor!) energy retention: 2 (poor) damage output: 1 (crap) P-26A-34 (USA) speed: 279 (OMG!) turn rate: 16.4s (omg! how is this balanced?) energy retention: 2 (poor) damage output: 1-2 sorry for suspecting german reserve planes to be the worst. after extensive testing it seems like the german reserve are well off compared to the british and american. its outrageous that the british and american get neither speed nor ability to turn! Tier 1 I-153M (soviet) speed: 412 turn rate: 9.6s (excellent) energy retention: 5 (excellent) damage output: 3 (excellent) F2A-1 Buffalo (USA) speed: 464 turn rate: 10.8s energy retention: 4 damage output: 2 A5M4 (japanese) speed: 414 turn rate: 9.9s energy retention: 4 damage output: 2 CR 42 (german) speed: 342 turn rate: 13.9s energy retention: 1 (HORRIBLE! does this plane even have wings?) damage output: 2 Gladiator MKII (british) speed: (342) no upgrades installed turn rate: 16.5s (cant have the same turn rate as soviets, can we?) energy retention: 1 (Horrible!) damage output: 1.5 (crap) Wirraway (british PREMIUM bomber) speed: 317 (weak engine!) turn rate: 12.5s energy retention: 3 damage output: 1+1 (rear gunner) tier 2 F2A-3 (USA) speed: 508 turn rate: 13.5s energy retention: 5 (cant shake this one) damage output: 4 (more than soviets? impossibru!) I-16 (soviet) speed: 448 turn rate: 14.3s energy retention: 5 (cant shake this MF either) damage output: 3 Ki-43II (japan) speed: 471 turn rate: 10.1s (turns on a dime) energy retention: 2 (low retention at max turn rate) damage output: 3 Hurricane MKI (british) speed: 438 turn rate: 13.4s energy retention: 3 damage output: 3 G.50 (german) speed: 385 (ARE U KIDDING ME???) turn rate: 13.0s energy retention: 4 damage output: 2 Tier 3 LaGG-3 (soviet) speed: 522 (top speed of a german tier 9 fighter...) turn rate: 14.6s energy retention: 4 damage output: 5 Hurricane MKII (british) speed: 438 turn rate: 15.5s energy retention: 3 damage output: 5 M.C.200 (german) speed: 417 (REALLY?) turn rate: 19.4s (WTF???) energy retention: 1 (is this a chute or a plane, Gaijin???) damage output: 2 Tier 4 Spitfire MKI (british) speed: 493 turn rate: 11.6s energy retention: 4 damage output: 3 P-40E-1 (USA) speed: 514 turn rate: 14.8s (weak rudder!) energy retention: 3 damage output: 7 He 112 B-0 (german) speed: 455 (control-surface lock-up at 400+ kmh!) turn rate: 14.6s energy retention: 3 damage output: 5 A6M2-N (japanese) speed: 382 turn rate: 12.1s (weak ailerons!) energy retention: 3 damage output: 5 M.C.202 (german) speed: 494 turn rate: 16.0s (very good control during dive) energy retention: 3 damage output: 2.5 Ki-61-lb (american PREMIUM)(makes MC.202 look like a POS) speed: 498 turn rate: 13.4s energy retention: 5 damage output: 4 Boomerang MK I (british PREMIUM) speed: 455 turn rate: 13.4s (sluggish rudder!) energy retention: 2 damage output: 7 (!) Tier 5 Yak-7B (soviet) speed: 542 (perfect Boom n Zoom, nobody can follow) turn rate: 14.3s energy retention: 5 damage output: 6 F4F-3 (USA) speed: 494 turn rate: 12.3s energy retention: 5 damage output: 4 Ki-61-la (japanese) speed: 488 turn rate: 12.8s (weak rudder!) energy retention: 4 damage output: 3.5 (bad) Beaufighter (british) speed: 462 turn rate: 14.6s energy retention: 4 climb: 20.5 m/s @ 230kmh IAS damage output: 13 Tier 6 Yak-1B (soviet) speed: 564 (perfect Boom n Zoom fighter, burns 61% less energy on a dive than Bf109E) turn rate: 13.5s energy retention: 5 (good luck shaking this MF) climb: 21.8m/s @ 240kmh IAS damage output: 5 Spitfire MKII (british) speed: 504 turn rate: 12.5s energy retention: 4 climb: 19.8m/s @ 230kmh IAS damage output: 7 Ki-61-lb (japanese) speed: 498 turn rate: 13.4s (weak rudder!) energy retention: 5 damage output: 4 F6F-3 Hellcat (USA) speed: (509) no upgrades turn rate: 14.8s energy retention: 3 damage output: 7 Bf 109 E3 (german) speed: 473 (german slowest at every tier, GL with Boom n Zoom) turn rate: 13.6s energy retention: 4 climb: 22.8m/s @ 260kmh IAS damage output: 5 P-39Q (USA) speed: 510 turn rate: 16.7s energy retention: 3 damage output: 8 P-39N (USA) speed: 513 turn rate: 17.2s (bad!) energy retention: 3 damage output: 7 D.520 (british PREMIUM) speed: 455 turn rate: 13.5s energy retention: 3 damage output: 5 Tier 7 F4U-1a Corsair (USA) speed: (591) no upgrades installed turn rate: 14.4s energy retention: 4 damage output: 7 Bf109-F4 (german) speed: 542 turn rate: 14.7s (worse than Bf109-E3) energy retention: 4 climb: 25.7 m/s @ 260kmh IAS damage output: 5 F4F-4 Wildcat (USA) speed: (493) no upgrades turn rate: 13.2s energy retention: 4 damage output: 7 Typhoon MK.1a (british) speed: 585 (data sheet says 485, typo by Gaijin?) turn rate: 16.7s energy retention: 5 damage output: 5 A6M2 Reisen (japanese) speed: (456) no upgrades turn rate: 11.1s (ailerons lock at 300+ kmh) energy retention: 3 damage output: 5 Tier 8 Yak-9T (soviet) speed: 564 (nice BOOM N ZOOM) turn rate: 14.3s energy retention: 5 damage output: 11 F4U-1d Corsair (USA) (beats Yak-9T at energy fighting) speed: (597) no upgrades turn rate: 14.2s energy retention: 5 damage output: 7 Spitfire MK Vb (british) speed: (471) no upgrades turn rate: 12.9s energy retention: 4 damage output: 7 A6M3 Reisen (japanese) speed: (481) no upgrades turn rate: 11.3s (ailerons lock at 300+ kmh) energy retention: 3 damage output: 7 Tier 9 Yak-3 (soviet UFO)(faster than Bf109G, better energy retention, turns better, climbs better, can take more damage!) speed: (581) no upgrades turn rate: 14.3s energy retention: 5 climb: 28.6 m/s @ 260kmh IAS (!!!broken FM!!!) damage output: 6 Bf 109-G2 (german) speed: 546 (not faster than Bf109F ???) turn rate: 16.1s energy retention: 3 climb: 24.3 m/s @ 260kmh IAS damage output: 5 P-63A-5 Kingcobra (USA) speed: (518) no upgrades turn rate: 14.6s energy retention: 3 climb: 21.2 m/s @ 260kmh IAS damage output: 9 P-47D Thunderbolt (USA) speed: (513) no upgrades turn rate: 16.5s (bad!) energy retention: 2 climb: 21.4 m/s @ 260kmh IAS damage output: 10 Tier 10 Spitfire MK IX (british) speed: (507) no upgrades turn rate: 14.2s energy retention: 4 climb: 24.5 m/s @ 250kmh IAS damage output: 7 P-38G (USA) speed: (511) no upgrades turn rate: 22.7s (trolololo) energy retention: 4 climb: 20.5 m/s @ 250kmh IAS damage output: 7 Tier 11 La-5FN (soviet) speed: 580 turn rate: 15.2s energy retention: 4 climb: 27.0 m/s @ 260kmh IAS damage output: 7 FW190 A5 (german)(useless low altitude fighter, broken Flight Model) speed: 549 turn rate: 18.2s (WTF! its supposed to turn better than Bf109G at 1000m!) energy retention: 4 climb: 24.0 m/s @ 270kmh IAS damage output: 8 Mustang MK IA (british PREMIUM) speed: 542 turn rate: 16.0s energy retention: 3 climb: 15.2 m/s @ 250kmh IAS (very bad!) damage output: 12 Tier 12 FW190 F8 (german)(low altitude fighter, its only evasive option is diving, good job Gaijin!) speed: 563 turn rate: 19.3s (very bad!) energy retention: 4 climb: 19.7 m/s @ 270kmh IAS (very bad!) damage output: 9 tier 14 FW190 D13 (german) speed: 582 turn rate: 19.6s (very bad!) energy retention: 5 climb: 28.5 m/s @ 260kmh IAS damage output: 10 conclusion: -massive imbalances at all tiers -soviet planes are faster than german planes at every single tier and bleed less energy -german planes are slowest "energy fighters" at every single tier, they bleed too much energy for Boom n Zoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå