Gå til innhold

War Thunder-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30 på premium fly, og 10 på vanlige.

Jaha? Man tjener opp poeng da? Jeg tror jeg får lese litt om spillet, hehe.

Hvordan får jeg til å spille historical battles? Må jeg igjennom alle tutorialene? Arcade var jo bare teit,hehe

Ja,jeg fant ut av det. Det må jeg si var mye mere interesant,hehe

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Noen som har noen fly de kan anbefale at jeg bør gå for? Synes flere av de flyene jeg kan kjøpe når jeg går opp i rank er dårligere enn reserve flyene. Spesielt Russland sine reserve fly er veldig bra. Jeg er rank 4 med Russland og snart 4 med Tyskland. Resten ligger på 0-1.

Er Spitfire verdt slitet? Når jeg ser på info om den så virker den ikke som det helt store :/

Ingame nick : ToyMan, bare å legge meg til :D Spiller for det meste Arcade :/

Lenke til kommentar

Noen som har noen fly de kan anbefale at jeg bør gå for? Synes flere av de flyene jeg kan kjøpe når jeg går opp i rank er dårligere enn reserve flyene. Spesielt Russland sine reserve fly er veldig bra. Jeg er rank 4 med Russland og snart 4 med Tyskland. Resten ligger på 0-1.

Er Spitfire verdt slitet? Når jeg ser på info om den så virker den ikke som det helt store :/

Jeg er level 7-8 på alle land nå, og kan ikke si annet enn at du må prøve ut selv. For meg har det vært ekstremt individuellt hvilke fly jeg liker og som passer til min spillestil.

Favorittene mine er dog de amerikanske p-40 og a-20, samt tyske bf109.

Lenke til kommentar

Spitfire flyene er veldig fine hvis du er glad i å dogfighte. Mange av de amerikanske fighterene er mer "boom and zoom" fly som har litt for høy turn time til at de ikke slaktes i en dogfight mot f.eks en spitfire.

Lenke til kommentar

2 spørsmål:

Hva betyr reward prosenten som er oppgitt? Er det et mål på hvor mye exp og penger du får per kamp? Har sett et tallet er lavere for dårligere fly, som da virker logisk.

La også akkurat merke til at det er oppgitt to verdier for reward og max repair cost, f.eks 40% / 100%

Er dette verdier for de med og uten premiumbruker. Isåfall er det noen sinnsyke forskjeller!

Lenke til kommentar

Prøvde meg på et par realistic i går, fikk to ground kills men ellers ikke så mye å skryte av. Var i level 8 fly og møtte jets i begge kampene... Men det var morro :) Har spilt litt historical også.

Jeg fikk mitt første kill på realistic i dag :o Men jeg gidder ikke engang prøve arcade og mitt inntrykk er at jeg takler minuset man får på relaistic kontra historical bedre en hva de andre gjør, gjør det alltid bedre på realistic. Som Dag Otto sa, Jeg elsker når det blåser,regner og er ufyselig å sykkle. Det er vondt men sammtidig vet jeg at de andre har det minst like vondt ;-)

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt første kill på realistic i dag :o Men jeg gidder ikke engang prøve arcade og mitt inntrykk er at jeg takler minuset man får på relaistic kontra historical bedre en hva de andre gjør, gjør det alltid bedre på realistic. Som Dag Otto sa, Jeg elsker når det blåser,regner og er ufyselig å sykkle. Det er vondt men sammtidig vet jeg at de andre har det minst like vondt ;-)

Hehe, noe av sjarmen det ja :) Jeg har spilt masse arcade, enkel morro.. Men har lyst til å få til realistic etterhvert. Har flydd en del tidligere, men tydeligvis ikke nok. 2 av 3 deaths på realistic kom vel av at jeg kom i spinn og styrta.. Blir vel for ivrig på styringa. Men øvelse gjør mester!

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...