Satchrat Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=n9AwT4yoqoo&feature=player_embedded Fan laget 1.29 trailer. Looking good 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 cool! Har ikke fått spilt det så mye i det siste, men ser ut som jeg må ta det fram igjen snart Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 legg meg til, trenger noen å spille med.. er lei av ¨ha folk som driter i å gjøre missionet og bare flyr rundt for kills <.< ID: noblesse1337 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bare å adde meg, jeg spiller daglig. Eric_von_Manstein Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Ryktene skal ha det til at 1.29 er rett rundt hjørnet. Med patchen følger nye priser på fly, de går drastisk opp. Men til gjengjeld så går rep prisene ned. Så nå er tidspunktet for å handle fly du skal ha som du enda ikke har handlet. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Der var 1.29 ute http://warthunder.co...ews/99/current/ http://www.youtube.com/watch?v=bbfQ8M16QVE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Prøvde dette for en mnd siden, likte det absolutt ikke. Styringen var heeelt forferdelig synes jeg. Så ser jeg noen videoer på youtube (jitters) og han snakked om arcade og andre modes. Går inn i spillet igjen og ser pinadø at moden som sto på default ikke var arcade... Prøver igjen og heisann og hoppsann det var jo ikke så vanskelig å styre hehe. Første match jeg spilte (zie germans) gikk ok, hadde en.. 500 score helt ok. Andre match... Vel lar dette screen tale for seg selv hehe. Og hadde et super derp lol moment på torturial. Skulle lande på hangarskip men glemte å sette ned landingshjulene xD cræsjlandet, men fikk landed og passed haha. Skjedde noe lignende i den første fighten, ble skutt noe til de grader i fillebiter. Klarte å sette den ned sånn noelugnde (var på vei å cræsje, allt av motor og vinger var totalt gjennomhullet) men hadde såpass liten speed når jeg traff flystripa at jeg fikk landing + no engine landing bonus xD Blir nok mer spilling etter jeg er hjemme fra skolen gitt Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Misliker at det fortsatt er stor ubalanse mellom factions, Britene og USA er langt over de andre i kvalitet, spiller selv USA og at man kan få 2x 37mm kanoner i lvl 6 er helt ødeleggende for motstandernes bombefly! Lenke til kommentar
larspli Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hadde nettopp en syk runde med Amerikanske fly og jeg er i rank 5. drepte 13 med p-40 og 2 med F4F og till slutt 3 ground targets med catalina men p40 var helt sykt men vi tapte likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 spiller dere med joystick eller mus ? Hvor får jeg tak i spillet ? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 spiller dere med joystick eller mus ? Hvor får jeg tak i spillet ? Jeg har stort sett spilt arcade med mus, men skal prøve meg på noen "full real battles" med joystick etterhvert Last det ned her: http://warthunder.com/ Eller torrent her warthunder_1.29.30.6.torrent Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) spiller dere med joystick eller mus ? Hvor får jeg tak i spillet ? Spillet lastes ned fra warthunder.com. og er play 4 free. Jeg spiller bare med mus og tastatur, men spiller også bare i arcade battles. Kan se for meg at joystick er mer praktisk i historical battles; i arcade er det ihvertfall bare en hindring. Edit: Jøss, ninjad halvannen time etter posten Endret 22. mars 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Keyboard og mus her. Brukt google i 2 sekudner og så finner du nok det kjappt. Lenke til kommentar
sandi98 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hva er mest effektivt av de forskjellige aminusjons beltene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Keyboard og mus her. Brukt google i 2 sekudner og så finner du nok det kjappt. hvorfor google når jeg kan spørre dere som har peiling og få et presist svar Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Peiling på hvor man finner spillet? Som sagt 2 sekunder og du laster det ned hvis du bruker google :S Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Bare å adde meg på War Thunder, Robinfj er navnet. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvilken "ammo" skader mest? Den som koster mest eller? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Eneste forskjellen mellom ammoen slik jeg har forstått, er at du har omni som inneholder ammunisjon for både luft og bakke mål, en for bare bakke mål, en for bare luft mål og til slutt har du stealth, som da fjerner tracers, blir litt vanskeligere å se hvor kulene flyr for din egen del, men samtidig kan det være vanskeligere for han/hun du skyter på å skjønne hvor du kom/kommer fra. Ellers virker det som flyene generelt sett etter oppdateringen tåler mye mer? Eller har gunnerne på spitfire flyene blitt kraftig nerfet? Endret 24. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hvordan fikser jeg på den knotete styringen ? når jeg drar musa ned så flyr jeg opp bl.a. Hvordan får jeg til så at jeg så jeg styrer med piltastene? Endret 24. mars 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå