Satchrat Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 *Oppdatert første post med liste over spillere her fra forumet. Hvis du mangler og vil på listen bare PM meg Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Liker de russiske fighterne. Yak-serien. Neste jeg skal ha er Yak-9T med 37 mm kanon.. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Liker de russiske fighterne. Yak-serien. Neste jeg skal ha er Yak-9T med 37 mm kanon.. Awesome den ja, gled deg til La-5FN Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja, det ble først kjøp av Spitfire Mk vb ?, tier 8. Måtte ha tre stk Spitfire først Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det bare jeg som ble litt smålei av spillet?;p Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har bare så mange andre bra spill, og at jeg har så lite tid fra før.. Spiller det når jeg vil ha noe avslappet å spille. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det bare jeg som ble litt smålei av spillet?;p Liker spillet fortsatt. Var litt smålei World of Tanks... Dette kom som et friskt pust. Nå spiller jeg begge spill. Litt av begge Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 noen som har lyst å squade? har tid frem till 00:30 Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Er det bare jeg som ble litt smålei av spillet?;p Langt fra smålei enda! storkoser meg. btw i helga: From Feb. 23rd 02:00 GMT till Feb.25th 02:00 we present special offer for real warrioirs: -23% costs of all Soviet aircraft (including premium planes) -23% cost of Talisman for all Soviet aircraft -15% cost for all premium account packs (7 days and longer) +50% experience for all planes of all nations! Only during the event days: Soviet modification of Airacobra P-39N is available in the Store. 2 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Yak 9-T blir mitt neste fly. Særlig etter jeg så denne videoen. 37 mm kanon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Elsker Yak 9T, men den har en treg topphastighet som gjør at andre jagere lett kan ta deg igjen, og glem dogfighting med den. Yak 3 er bedre. Endret 26. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Du nevnte at man kan kjøpe makset crew? Hva koster det egentlig? Brukt minimalt på dette spillet så langt. Kanskje 400 kr... Men hadde vært kult med ett par fightere med bra crew. Vært litt av og på i det siste. Kjører uten betal-repair så flyene reparerer seg selv etter noen timer. Da blir det penger på bok selv uten premium... Endret 26. februar 2013 av James King Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Du nevnte at man kan kjøpe makset crew? Hva koster det egentlig? 1000 golden for så godt som fullt oppgradert crew + tieravhengig kostnad i golden for acerank. Kosta 600 golden å gi acerank på en tier 12 bomber, mens jeg betalte 10 golden for acerank på en tier 1 fighter. Tingen med acerank er at den kun kan fås ved å betale for spillet, og kan ikke skaffes med credits, og denne ranken gir bonus til elementære ting som camo. view range, reload rate, fire accuracy og fire precision. Endret 26. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Prøvde spillet her om dagen, og må si det var et friskt pust. Utrolig hvor artig det er å dogfighte og prøve å komme seg unna når man først får noe bak seg. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvor mye spiller dette med crew training inn? Hvordan yter det samme flyet med ace kontra helt ferskt crew? I WoT var det noen prosenter på dette. Jeg har uansett makset Beufighteren min, og den er helt utrolig morsom. Nesten 9 kilo stål som fyker av gårde på ett sekund. Skyter ned folk som bare det. Men, jeg føler det er litt for lite forskjell på flyene. Bf109 skal jo være spesielt gode til å klatre, mens Spitfire er bedre til å snu og vende. I tillegg hadde Bf109 drivstoffinnsprøytning i stedet for forgassere slik som Spitfire, hvilket betyr at Bf109 yter bedre under negativ G. I arcade mode virker flyene altfor like. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Arcade er jo nettopp det. Alt blir veldig likt. Jeg anbefaler deg HB, der vil du virkelig se forskjellen på de forskjellige flyene. BnZ taktikker funker faktisk der.. Energy fighting i arcade er bare meh.. Jeg flyr f.eks. amerikanske fly eksklusivt i HB fordi der er de faktisk gode fly hvis du sammenlikner de med andre nasjoner. Corsair er en ypperlig energy fighter å et bra fly i HB men suger kraftig i arcade. Masse ammo også med 12.7. Bare et av mange eksempler. I bunn og grunn så er det i HB flyene får personlighet. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Yak 9-T blir mitt neste fly. Særlig etter jeg så denne videoen. 37 mm kanon (video) Fikk det i dag! Holy cow! Måtte skru ned lyden på høyttalerne fordi kanonen dunker så hardt. Nå reiser jeg alltid opp i skyene og skyter ned bombefly i starten. Utrolig hvor lett 37 mm river gjennom dem. Et så stort prosjektil reiser i ganske rett linje også. Denne og Beaufighter MkX "ten gun terror" må være mine favoritter. Men så ser jeg at en Bf 109 G-modell skyter helt enorme mengder med bly per sekund, så den må jeg prøve. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har spilt i 2 dager nå. Har i all hovedsak konsentrert meg om å levle opp britiske fly. Er på level 5. Gleder meg til level 6 og nye fly Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fikk det i dag! Holy cow! Måtte skru ned lyden på høyttalerne fordi kanonen dunker så hardt. Nå reiser jeg alltid opp i skyene og skyter ned bombefly i starten. Utrolig hvor lett 37 mm river gjennom dem. Et så stort prosjektil reiser i ganske rett linje også. Denne og Beaufighter MkX "ten gun terror" må være mine favoritter. Men så ser jeg at en Bf 109 G-modell skyter helt enorme mengder med bly per sekund, så den må jeg prøve. Yak-9T har heftig kanon ja. Herlig lyd Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hva slags matchmaking er det her? Er level 5 - 10 et fastspirket intervall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå