Berniy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Folk som fortsatt spiller? War thunder kom nettopp ut på steam. Patch 1.33 kom jo heller ikke så altfor lenge siden. Betale GE for decals og camo, hva i pøkenes. Er passe retarded, men likte 1.33 pga alle de nye flyene samt FMs. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Whut? Dere reagerer på GE for cosmetics og ikke på GE for unlocks på fly? Det er jo nettopp cosmetics F2P spill BØR ta seg betalt for, ikke andre ting som gjør at det føles P2W! Når det er sagt, Spiller fremdeles veldig aktivt, blir 2-3 timer hver dag eller så. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 hva er egentlig problemet? Enten betaler man med ekte penger for unlock, eller så grinder man og får unlocka det samme. De må jo tjene penger, og hvorfor ikke utnytte personer som ikke har tid eller ønske til å grinde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Klager ikke på det sånnt sett, men stillte det opp som noe mer berettiget å klage på enn betalte unlocks for cosmetics om man først skal klage på noe. Endret 19. august 2013 av MrLee Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Betaling for kosmetiske ting er en meget fin ting! Lenke til kommentar
Bjoels Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Whut? Dere reagerer på GE for cosmetics og ikke på GE for unlocks på fly? Det er jo nettopp cosmetics F2P spill BØR ta seg betalt for, ikke andre ting som gjør at det føles P2W! Når det er sagt, Spiller fremdeles veldig aktivt, blir 2-3 timer hver dag eller så. Flya flyr mye bedre med haiekjeft i nesa det vet alle. Så lenge ikke utviklerne drar det så langt at man kan kjøpe premium ammo etc. Så er jeg egentlig fortsatt ganske fornøyd Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Tips til hva jeg kan bygge opp til på Soviet og Japan ? Det jeg har fra de andre nasjonene: edit:Hva synest dere om at det kommer tank battle inn i spillet da ? Endret 31. august 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gleder mwg mer til naval :-) Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Noen som har peiling på når disse bonus greiene begynner i dag? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Noen som har peiling på når disse bonus greiene begynner i dag? Står In-Game 16-19 GMT Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Står In-Game 16-19 GMT hehe, jeg så det. Om 7.5 timer altså Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Rå trailer! Endret 1. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ja, det må jeg si! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tips til hva jeg kan bygge opp til på Soviet og Japan ? Det jeg har fra de andre nasjonene: 1111.png edit: Hva synest dere om at det kommer tank battle inn i spillet da ? Ingen som har forslag ? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Samtlige av Sovjet flyene (easy mode) er generelt bra hele veien opp til tier 7, videre vet jeg ikke da jeg ikke har spillt dem høyere. Sovjet har helt klart de beste start flyene, firepower kombinert med god manøvering. Det at tier 0 flyene har 4 mger i forhold til andre land som kunn har 2 gjør dem litt imba. Man merker fort at den mengden med extra bly som blir kasta ut tar andre fly ned mye raskere. Japan derimot har enda bedre manøvering(i lav hastighet) , men ikke så bra fire power. Dette er turn fightere. Lav tier japse fly med høy hastighet er tunge å manøvere, men straks hastigheten går ned så flyr de ring rundt det meste. Selv har jeg gått tilbake til å spille inn expen på alle flyene mine og driver mye med 0 til 1 tier for tiden. Ferdig med de tyske flyene 0 til 2, jobber nå med tier 3 flyene. De russiske er jeg straks ferdig med på 0 til 1, og skal da oppgradere den gjengen til tier 2 og 3 når det skjer. Personlig foretrekker jeg lav tier luftkampene for man slipper unna 'dump dump' flyene som tar vingen eller halen med et treff. Samt at det veldig ofte er noen heftige furballs å kaste seg inn i. Ellers vil jeg anbefale å spille alle nasjonene det er ingen grunn til å ikke spille alle. Kjøpe inn de 2 extra crewslotene man får for silver lions. ISelv ser jeg ingen vits i å handle crewslot for gold lions. Bygg opp crewskillsa dine. G-force, maintenance, vitality og reload er det jeg går for i første omgang. I tillegg når man har dumpa nok skills points i et fly har man mulighet til å trene crewet til expert nivå ved å betale silver lions. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Samtlige av Sovjet flyene (easy mode) er generelt bra hele veien opp til tier 7, videre vet jeg ikke da jeg ikke har spillt dem høyere. Sovjet har helt klart de beste start flyene, firepower kombinert med god manøvering. Det at tier 0 flyene har 4 mger i forhold til andre land som kunn har 2 gjør dem litt imba. Man merker fort at den mengden med extra bly som blir kasta ut tar andre fly ned mye raskere. Japan derimot har enda bedre manøvering(i lav hastighet) , men ikke så bra fire power. Dette er turn fightere. Lav tier japse fly med høy hastighet er tunge å manøvere, men straks hastigheten går ned så flyr de ring rundt det meste. Selv har jeg gått tilbake til å spille inn expen på alle flyene mine og driver mye med 0 til 1 tier for tiden. Ferdig med de tyske flyene 0 til 2, jobber nå med tier 3 flyene. De russiske er jeg straks ferdig med på 0 til 1, og skal da oppgradere den gjengen til tier 2 og 3 når det skjer. Personlig foretrekker jeg lav tier luftkampene for man slipper unna 'dump dump' flyene som tar vingen eller halen med et treff. Samt at det veldig ofte er noen heftige furballs å kaste seg inn i. Ellers vil jeg anbefale å spille alle nasjonene det er ingen grunn til å ikke spille alle. Kjøpe inn de 2 extra crewslotene man får for silver lions. ISelv ser jeg ingen vits i å handle crewslot for gold lions. Bygg opp crewskillsa dine. G-force, maintenance, vitality og reload er det jeg går for i første omgang. I tillegg når man har dumpa nok skills points i et fly har man mulighet til å trene crewet til expert nivå ved å betale silver lions. Russland har noen heftig gode jeyfly!! Med 45kanon Lenke til kommentar
Bull_Dog Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hei lurte på om det var noen her som kunne tenke seg og ha andre og fly sammen i skvadron da vi gjerne vil ha flere å fly sammen med, skvadronen heter -Norge- og vi har egen mumble server. Bare og søke den opp ingame. Mvh Bull_Dog Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hei lurte på om det var noen her som kunne tenke seg og ha andre og fly sammen i skvadron da vi gjerne vil ha flere å fly sammen med, skvadronen heter -Norge- og vi har egen mumble server. Bare og søke den opp ingame. Mvh Bull_Dog Mumble server? Jeg saver litt sammarbeid på spillet ja. Spiller utelukkende Hb, men vurderer og gå over til realistisk. Bare det ikke er arcade Lenke til kommentar
Bull_Dog Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spilles både hb og ab men regner med at di fleste går over til hb da ab kan bli slitsomt i lengden. Bare og søke opp -norge- så finner du oss der. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Tenkte å slenge til et par bilder her aces 2013-09-08 11-56-29-544.bmp aces 2013-09-08 12-42-50-486.bmp aces 2013-09-08 12-45-16-836.bmp aces 2013-09-08 12-49-28-036.bmp aces 2013-09-08 12-52-59-336.bmp aces 2013-09-08 18-07-14-343.bmp aces 2013-09-08 18-16-06-763.bmp aces 2013-09-08 18-16-41-195.bmp -Pat. Endret 30. september 2013 av Hveding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå