bjaa Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Her ser dere Min sjappe, her selger vi vafler for kun kroner 5 per stykke, syltetøy og servietter er for øvrig gratis. Besøk sjappa, vi trenger flere kunder! Her ser du hvordan folk fra til og med råner miljøet kommer innom for å kjøpe de fantastiske vaflene! Og her er kartet så du skal klare å komme deg hitt Lykke til Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Skal lite ikke anmelde deg for barnearbeid da.... Regner med at det er du som er daglig leder/vaffel-steker... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Nei, du tokk feil, jeg er halliken i sjappa, som har strippe baren i garagen jeg serru.... Men kan ikke ta noen bilder der, pga. alle jentene vil ikke la seg fotografere dessverre Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg må nesten kjøpe noen vafler. Bare 2-3 timer å kjøre for vafler er jo ingenting :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Vis du sponser en busstur fra oslo til skien så Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Liksom.. Det er bare enda en måte for og få lokka de små jentene inn i baksetet... Gratis godteri er utdatert. Billige vafler derimot.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Liksom.. Det er bare enda en måte for og få lokka de små jentene inn i baksetet... Gratis godteri er utdatert. Billige vafler derimot.. Mine første tanker Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Umiddelbart så dette ut som noe pedo greier, men så kom jeg på at det var motsatt, altså jentene som lokket guttene Jaja, stå på! Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ikke rart småjenter alltid lukter som nystekte vafler... Lenke til kommentar
morfar Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 >>>Ikke rart småjenter alltid lukter som nystekte vafler... :yes mmm, åh ja! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hva er åpningstidene for sjappa da bjaa? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 hva er åpningstidene for sjappa da bjaa? Den er oppe hver søndag fra klokken 13:00 til 17:00 Snart kommer det webshop og Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 finnes det pakketilbud?? som forex: 2 vafler og en time med servitrisen? HAHA. Og evt prisen.... Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Off topic: Hvilken mOped er d forresten bjaa??? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 er det gode vafler? Er der bedre enn bestemors, så tar jeg meg en tur Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Off topic: Hvilken mOped er d forresten bjaa???Kan ikke si at det er noen moped der...men viss du prater om avataren min, så er det en Suzuki PV Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Off topic: Hvilken mOped er d forresten bjaa???Kan ikke si at det er noen moped der...men viss du prater om avataren min, så er det en Suzuki PV Eg synnes det ser ut som deg som 5åring på en liten sykkel Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmmmmmm Edit: Tror ikke jeg reiser så langt for det der 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 OMG! Btw er ikke reklame forbudt her på hw.no? :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 aha, vafler! fra trøndelag går det jo fort og komme seg dit for ei vaffel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå