photogeek Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hei! Jeg lurer på hvilken fotosekk jeg burde kjøpe? Jeg ser etter en sekk som ligger på rundt 1000kr i pris, sekken burde ha god plass, men ikke bli altfor stor å drakse på, sekken burde gå ann å feste tripod/stativ til, den burde også ha et rom til å mac/pc. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du kan se på sekker som f.eks : LowePro FlipSide Sport 15L LowePro Photo Hatchback 22 L eller LowePro Photo Sport 200 AW http://www.prisjakt.no/product.php?p=1028468 Lenke til kommentar
photogeek Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Hvor mye utstyr skal i sekken, antall obj og størrelse på de? Jeg har et kamera, 3 ganske små objektiv, og ett ganske så stort telezoom objektiv ( canon ef100-400mm) Lenke til kommentar
photogeek Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har et kamera, 3 ganske små objektiv, og ett ganske så stort telezoom objektiv ( canon ef100-400mm) ops var ikke meningen at det skulle komme så mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå