Passion4FM Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hvilke spillere tror du kommer til å bli de største talentene for 2013, som kan slå igjennom i år enten ved å bli solgt til en storklubb, komme gjennom til førstelaget eller slå igjennom på landslaget dette året? Kanskje lurt å sette en begrensning på spillere født etter 01.01.1993 (cirka 18 år gamle) Spillerne kan komme fra hele verden, men bør ha potensial til å bli en verdensstjerne slik som Neymar. Forslag 1: Kurt Zouma (18) - Spiller for AS Saint-Etienne i Frankrike En høy, sterk spiller med 27 kamper for Saint-Etienne og mange kamper på aldersbestemte landslag for Frankrike Endret 23. januar 2013 av Zeph Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Siden dette veldig tydlig er et spørsmål rettet mot spillet Football Manager ville jeg prøvd meg i FM-Tråden eller på FMNorge.com. Jeg ser på Raheem Sterling i Liverpool som et stort talent (18 år), men vet ikke om han blir sett på som FM-Wonderkid. Lenke til kommentar
Passion4FM Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Siden dette veldig tydlig er et spørsmål rettet mot spillet Football Manager ville jeg prøvd meg i FM-Tråden eller på FMNorge.com. Jeg ser på Raheem Sterling i Liverpool som et stort talent (18 år), men vet ikke om han blir sett på som FM-Wonderkid. Hei, Dette spørsmålet har ingenting med Football Manager å gjøre! Det er stor forskjell på hvordan en spiller kan gjøre det i virkeligheten og på FM. Jeg ønsker med denne tråden å få i gang en diskusjon på hvem som kan bli verdensstjerner i det virkelige liv. Endret 23. januar 2013 av Passion4FM 2 Lenke til kommentar
Passion4FM Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Noen som har hørt om Fran Alvarez (Barcelona)? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei, Dette spørsmålet har ingenting med Football Manager å gjøre! Det er stor forskjell på hvordan en spiller kan gjøre det i virkeligheten og på FM. Jeg ønsker med denne tråden å få i gang en diskusjon på hvem som kan bli verdensstjerner i det virkelige liv. Det er mer enn nok av eksempler på at talenter på FM har slått gjennom. Har ikke noen liste eller link forran meg nå, men et rask google søk vil vel fort vise hvilke spillere som var store på FM (gamle CM) lenge før de kom i det store media-søkelyset. FM er jo bygget på en ufattelig stor speider-database og det er jo en grunn til at mange klubber samarbeider med spill-utviklerne for bl.a. å ta nytte av den store databasen de besitter. Du lurer på "hvem som kan bli verdensstjerner i det virkelige liv", og jeg vil påstå at det er en like stor om ikke større sjanse for at spillerne i FM database slår gjennom, enn de foreslått av en over gjennomsnittet fotballinteressert Normann med Internett-tilgang og PL-abonnement. Hvorfor vil du på død og liv avskrive FM? Lenke til kommentar
Passion4FM Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Det er mer enn nok av eksempler på at talenter på FM har slått gjennom. Har ikke noen liste eller link forran meg nå, men et rask google søk vil vel fort vise hvilke spillere som var store på FM (gamle CM) lenge før de kom i det store media-søkelyset. FM er jo bygget på en ufattelig stor speider-database og det er jo en grunn til at mange klubber samarbeider med spill-utviklerne for bl.a. å ta nytte av den store databasen de besitter. Du lurer på "hvem som kan bli verdensstjerner i det virkelige liv", og jeg vil påstå at det er en like stor om ikke større sjanse for at spillerne i FM database slår gjennom, enn de foreslått av en over gjennomsnittet fotballinteressert Normann med Internett-tilgang og PL-abonnement. Hvorfor vil du på død og liv avskrive FM? Jeg er helt enig med deg. Men denne posten hadde ikke hatt noe å gjøre i Football Manager tråden. Det finnes eksempler som Cherno Samba i CM som var overrated, spillere som Freddy Adu som aldri fikk ut sitt fulle potensial osv osv. I virkeligheten så betyr miljø, treningskultur, mediapress, treneres og teammates mye på hvordan spilleren vil utvikle seg. Greit at man har kunnskaper fra Football Manager men spilleren må altså slå igjennom iår..ikke i 2014, 2015 eller langt frem i tid. De som kan slå seg inn på førstelaget, Under-21 landslag eller bli den spilleren alle storklubbene sikler etter, er nok heller det jeg ønsker å få frem med denne tråden, som f.eks Gerard Deulofeu som kan få mange sjanser mot slutten av sesongen eller kanskje allerede etter sommeren om skadefri Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Karim Rekik er et talent som kan komme i verdensklasse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå