Arodem Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Utvikles av gjengen bak tøyspillet Kirby's Epic Yarn. Les hele saken Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dette virker spennende, sier ikke nei til nytt Yoshi spill. Hadde vært spennende å se om de kunne funnet på noe originalt igjen, men dette kan bli bra Forresten, skrivefeil i linje 2. "...finner vi nyheten om at Maroi-maskoten". Skulle vel stått Mario der Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 selv om jeg er en playstation hardcore, må jeg bare krype til korset og innrømme at jeg liker Yoshi. Yoshi var et lys i en mørk tid ta jeg ble på tvunget den grufulle n64 i yngre dager.... Lenke til kommentar
Niper Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 selv om jeg er en playstation hardcore, må jeg bare krype til korset og innrømme at jeg liker Yoshi. Yoshi var et lys i en mørk tid ta jeg ble på tvunget den grufulle n64 i yngre dager.... Grufulle N64?! Men Majoras Mask var på N64. Et av di beste spillene noen sinne (Etter min mening) Og eg og liker yoshi. Får håpe at det blir like bra som Yoshi island 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 N64 er det nærmeste Nintendo noensinne har kommet en "grufull" maskin - likevel er det selvsagt en sterk overdrivelse - men det kommer jo fra zombien så hva mer kan man forvente. Ellers hyggelig med nytt Yoshi-spill, så oss håpe dette ikke blir enda et babys first Yoshi-spill slik som Kirbys Epic Yarn var. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Bare det ikke blir et nytt Yoshi's Story. Har fortsatt mareritt av alle de grusomme lydene fra faenskapet som brodern til eksen trykket frem jula '98.... Gode minner fra jula året før med Diddy Kong Racing though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå