Korporal Kranium Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hei! Mottok i går min nye laptop, en HP Spectre 14" http://www.komplett....aspx?sku=752434 Dessverre når jeg bootet står det bare "Reboot and select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key" Ting jeg har prøvd: Har prøvd diagnostiseringsverktøyene som ligger i bios, Memory check og Disk check var OK (Regner derfor med at dette er et problem med software i disken) Men når jeg prøvde system restore kom bare samme meldingen opp igjen og jeg får ikke gjort noe der. Prøvde så å ordne Recovery software på USB, men dette vil HP ha 300 spenn for, så derfor må jeg vente på eventuell retur til komplett. Står i bios at win7 er installert, som det skal. I mellomtiden vil jeg gjerne utforske om det kan unngås å sende tilbake siden jeg trenger den til skole nå, ikke om 2måneder...! Startet maskinen uten noe som helst koblet til, samme melding. Noen ideer? Kommer til å oppdatere første innlegget her med hva jeg prøver! Endret 23. januar 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Prøv og koble fra alt utenom batteri og start den. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 er ikke no koblet til, er heller ikke noe CD-Rom på denne, neste jeg tenkte å prøve er å ta ut SSD og sette inn igjen, men dette gjør jeg ikke før jeg har snakket med Komplett/HP Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Har snakket med både Komplett og HP, ser ut som dette ikke kan fikses selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå