Arodem Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Slipper oppusset Wind Waker til Wii U siden det nye Zelda-spillet tar tid. Les hele saken Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kult!. Wind waker var ett av de zelda spillene jeg likte best, jeg vet ikke hvorfor men det var vel at det var så gigantisk i forhold til de andre spillene. selv om nesten hele havet er fillers føltes det verdig stort og mysterisk ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Men de burde jo egentlig tatt Majora's Mask. Hadde de bytta ut utseende på mange av figurene(de som er gjengagere fra OoT men med annet navn) i det spillet og pussa litt på det. Hadde det blitt årets spill, Iallefall for meg 3 Lenke til kommentar
Niper Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Damn it!! Og jeg som hadde kjøpt WII U bare for Majoras Mask remake! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Skeptisk... Men for en som ikke har spilt windwaker så er nyhetene ikke fullstendig skuffende. Ikke kødd med en velfungerende formel! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ikke spilt WW, perfekt! Helt perfekt! 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Oppusset Wind Waker er faktisk et argument for å kjøpe Wii U, ihvertfall for meg. Trodde egentlig aldri jeg kom til å investere i den konsollen, men pokker, Zelda bare er så bra! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kansje spillet som får meg til å kjøpe en wii u.. woop nintendo Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ikke dumt dette. Tror aldri jeg fikk fullført WW og frykter det kan bli vanskeligt nå som livet tar så mye av fritiden. Kanskje det blir litt lettere å plukke opp igjen nå som grafikken blir litt bedre, ikke at jeg er noe grafikkhore. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 OMG.. Dette er som nevnt nesten grunn nok til å kjøpe WiiU. Frister noe inni hampen pga. hvor mye jeg liker dette spillet. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Zelda fikk meg til å kjøpe en wii, 3ds og nå en wii u!!! noen andre som har det likt? like vis det ikke bare er meg:( 4 Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Wind Waker er vel det Zelda spillet jeg har spillt minst. Så flott nyhet for oss som ønsker å spille igjennom det igjen, ja. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Zelda fikk meg til å kjøpe en wii, 3ds og nå en wii u!!! noen andre som har det likt? like vis det ikke bare er meg:( Hah, fin måte å fiske etter likes på. Gud forby å faktisk kommentere innlegget ditt som om dette var et diskusjonsforum og ikke Facebook! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hah, fin måte å fiske etter likes på. Gud forby å faktisk kommentere innlegget ditt som om dette var et diskusjonsforum og ikke Facebook! omg:P kunne ikke brydd meg mindre om likes. ville bare se hvor mangen som faktisk også lar seg friste BARE pga zelda spill. jeg for min del kjøpte som sagt wii 3ds og nå snart wiiu bare pga zelda. 2 stykk som liker zelda så mye som meg er tydeligvis ikke så bra som jeg trodde:P Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Eg er litt overraska over min egen reaksjon på denne Wind Waker-remaken, men eg gler meg faktisk som ein unge. Dette blir kjempestas! Så er det berre å håpe at Majora's Mask får sin tur seinare. Og kanskje til og med A Link To the Past. Om me er heldige. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Så grafikkhore som jeg er, håper jeg at Wind Waker remaken kommer i 1080p, og ikke 720p fra steinalderen. Kan de ikke porte over Ocarina of Time 3DS remaken til Wii U i samme slengen også, og på sikt få alle Nintendo 64/Gamecube/Wii Zelda spill over til Wii U? 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har absolutt ingen entusiasme for denne Wind Waker-porten dessverre. Det svakeste Zelda-spillet, og oppgradert grafikk er ikke nok til å endre på det. MEN hvis de skulle finne på å fullføre spillet, så blir det en annen sak! Ellers er det selvsagt bra at Nintendo igjen forsøker å reorientere Zelda - la oss bare håpe de samtidig tar vare på det som gjør serien unik - nemlig fokuset på utforskning og puzzles fremfor repetitiv combat og heftige set-pieces. Slike spill finnes det allerede mange av, men det går sørgelig lenge mellom hver gang vi ser spill som Zelda. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Datt nesten av stolen da jeg så nyhetene i går: hver gang jeg tenker en topp 5 - 10 liste over favorittspill så er Wind Waker første spillet jeg tenker på hver gang.... tror muligens det er favorittspillet mitt over alt jeg har spilt siden mitten av 80-tallet. Faktisk bare 2 dager siden jeg var på søken etter VC-nyheter for WiiU og dette er naturlig nok en av titlene jeg ønsker å se fra GC æraen. Håper de gjør noe tilsvarende med Super Mario Sunshine også. Er det ikke mer naturlig å se remake av Majoras Mask til 3DS folkens? Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Gleder meg til nytt Zelda-spill, samt Wind Waker i 16:9! Zelda fikk meg til å kjøpe en wii, 3ds og nå en wii u!!! noen andre som har det likt? like vis det ikke bare er meg:( Beklager at jeg 'likte' kommentaren din. Det var ikke meningen. Jeg klikket bare på knappen hvor det stod "2 liker dette innlegget", og nå står det "Du liker dette innlegget". Det var jo synd. Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hmm, ser ut som at jeg kommer til å kjøpe en Wii U lenge før det splitter nye Zelda spillet kommer ut XD Har alltid vært glad i Wind Waker, så dette er gode nyheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå