Gå til innhold

Startpistoler, butikker osv.?


rekk

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig oppdaget startpistoler og at de finnes som replicaer av ekte våpen. Har tenkt til å kjøpe, men lurer på om noen her inne har erfaring med de?

Hvilke butikker/nettbutikker er det evt. greit å kjøpe fra? Eneste norske nettbutikken jeg har funnet til nå er game-on. Er det bedre å bestille fra utlandet der de har større utvalg? Er det noe en bør være ops på når en bestiller fra utlandet, fks. startpistoler ("blank guns") som ikke er lovlige her i norge og som da evt. ikke vil komme frem? Lurer også på om det "påbudt" med rød "tupp"?

 

^Dette er bare noe av det jeg lurer på, blir veldig takknemlig for all info jeg kan få :)

 

Edit:

Har funnet noen utenlandske sider som tilbyr shipping til Norge. Vurderer å prøve å bestille, håper bare det ikke blir noen problemer med tollen.. Men ser ikke helt hvordan det kan bli det, da startpistoler skal være lovlige så lenge en ikke kan enkelt gjøre de om til å skyte skarp ammo.

 

Disse regnes ikke som registreringspliktige våpen, og kan selges fritt: harpungevær, nødblusspistoler, startpistoler, slaktemasker, plomberte våpen og svakere luftvåpen.
Endret av rekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt flere, revolver og pistol.

Ville ha kjøpt i norge, du må jo ha relativ lett tilgang på ammo også.

Dvs finn ammo, så finn våpen som passer.

Det selges MP5 og alt i blank i norge over disk / 18år.

Hvilke(n) butikk selger MP5 "startpistol"/blank i norge? Som sagt har jeg kun funnet game-on og de har bare et lite utvalg pistoler/revolvere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...