Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Synes ikke du skal si noe. Er det verdt å ødelegge mora di på den måten?

Jeg ville ikke visst noe.

Er det ikke bedre å få vite det nå enn å muligens få vite det 20år frem i tid?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som mener man ikke skal si noe: Hvis dama/typen din er utro og venninnen/kompisen din får vite det - vil du da at ingenting sies til deg?

Jeg ville satt pris på om andre lot oss (hvis jeg hadde dame) finne ut vårt eget forhold. Jeg tviler også på at noen skulle ønske å sette seg selv i den situasjonen der de må ta parti, selv om det kanskje er annerledes med kompisen min og ikke hennes.

Lenke til kommentar

det er jo heilt sjuke syn og argument på denne saken! folk som seier han ikkje har noe med det, ikkje skal blande seg og seier d ikkje er han sin sak; ka faen feiler dere?!? korleis i svarte kan de påstå at "pappa er utro" ikkje er sønnen sin sak!?

det er snakk om mamma og pappa her. og at far din er utro mot mora di er nå VIRKELIG både din sak og ditt problem.

folk er så imot gutten sin innblanding her, at eg trur faren hans har fleire kontoer og kompiser her...

sjukt, rett og slett sjukt å skrive sånne ting :realmad: det er NESTEN, men bare nesten, som eg håper d samme skjer dekan.....

og til deg ts, du bør jammen væra 170% sikker i din sak før du starter dette helsikke her. for når du har starta dette, er d absolutt INGEN veg tilbake. familien er nok ødelgat....

men eg støtter deg, vist søren skal du sei d til mora di! helst sørge for at han gjør d!

er ikkje ofte eg blir sint og irritert på forum, men dettte var jaggu drøyt av folk :grumpy:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke er en av brukerne til faren hans. Som tidligere sagt, grunnen til at jeg mener at han bør holde seg utenfor ekteskapet til foreldrene sine, er at det nettopp er deres ekteskap, i hvert fall når han er en voksen mann som ikke bor hjemme på gutterommet.

Og vær så snill, hold deg til bokmål eller nynorsk.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Ok. Sikkert noen som har lurt på dette i tråden, men hva med dere som synes at han ikke skal blande seg. Hvis dere hadde kjæreste. Hadde dere ikke hatt lyst til å vite det hvis kjæresten var utro mot dere? Jeg tror faktisk dere kunne tenke dere å bli informert hvis det skjedde.

Men hvis ingen skal fortelle mora om utroskapet. Da vil det jo mest sannsynlig være slik og hun ikke får vite det. Faren kommer jo mest sannsynligvis aldri til å fortelle det siden at det er jo han det handler om.

Nei. Gjør det rette her. Fortell det til moren din evnetuelt fortell det til noen som kjenner moren din godt og at den personen kan si det videre til henne. Mest sannsynlig blir forholde mellom din mor og din far ødelagt, men da slipper iallefall din far å gå med denne hemmeligheten lenger. Hvis da din far er så uheldig at han faktisk ikke har fortalt at han har en kone, så kan han i værstefall sitte der med ingenting, hverken kone eller elskerinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

vist søren skal du sei d til mora di! helst sørge for at han gjør d!

Jeg støtter denne.

Ta det opp med faren din og prøv å få han til å si det selv til kona (moren din). Gjør han ikke det så går du og sier det selv til moren din.

Er faren din ikke mann nok til å se at det han gjør er galt så er det kanskje best å få en slutt på forholdet. Jeg vil påstå at moren din fortjener bedre enn å leve på en løgn, med en løgner.

Klarer du (ts) å ha det på samvittigheten at du vet hva faren din gjør bak ryggen på moren din? Ikke minst å gå rundt i huset og late som ingenting. Jeg vil nesten kategorisere dette som løgn ovenfor moren din også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke er en av brukerne til faren hans. Som tidligere sagt, grunnen til at jeg mener at han bør holde seg utenfor ekteskapet til foreldrene sine, er at det nettopp er deres ekteskap, i hvert fall når han er en voksen mann som ikke bor hjemme på gutterommet.

Og vær så snill, hold deg til bokmål eller nynorsk.

han er jo så godt som eit resultat av ekteskapet deira. kvar dag er han ein del av ekteskapet og familien deira! det er snakk om mor og far her då, dei næraste du har i livet ditt, til du sjølv gifter deg. det er ein ganske stor og tung ting å gå og vite om, at far er utro mot mor.

du får sei og meine ka du vil! men d forteller ein del om deg og dine verdiar når du står så sterkt i ein sånn sak som dette. eller kanskje om din levemåte og oppvekst.... :hmm:

detta e ikkje ain norskstil, men ait forum på nettet. her skriv eg nett so eg ve. da gjer meg heller ingenting vist du ikkje "gidda" skjønna da.

Lenke til kommentar

detta e ikkje ain norskstil, men ait forum på nettet. her skriv eg nett so eg ve. da gjer meg heller ingenting vist du ikkje "gidda" skjønna da.

Forumets retningslinjer, som du godtok da du registrerte deg, sier at man skal skrive på enten bokmål eller nynorsk. Dialekt er ikke tillatt, og hvis du vil unngå at innleggene dine blir slettet ber jeg om at du går over til et av de offisielle skriftspråkene vi har her i landet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

nei d er eg ikkje, men d passa seg sånn.

synet mitt er ganske så fornuftig i denne saken, noe dei aller fleste med gode familieverdier, "regler" og normer deler med meg. så ser derfor ingen stor grunn til å forsvare det.

men som sagt; dette er jo eit forum, 100% kjem aldri til å bli enig! hvertfall ikkje i ein så personlig og individuell sak

Lenke til kommentar

Forumets retningslinjer, som du godtok da du registrerte deg, sier at man skal skrive på enten bokmål eller nynorsk. Dialekt er ikke tillatt, og hvis du vil unngå at innleggene dine blir slettet ber jeg om at du går over til et av de offisielle skriftspråkene vi har her i landet.

ok:) eg prøver jo så godt eg kan her, men litt blanding inni mellom med nynorsk og bokmål er vel ikkje straffbart? eg pleier ikkje skriva sånn i innleggene mine, det var et heller dårlig eksemplel.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at synet ditt er fornuftig. Du er ikke nødt til å forsvare det, men det er en fordel hvis du vil virke overbevisende. Og når du bestmmer deg for å gå til et slikt personangrep, risikerer du å møte deg selv i døra. Jeg håper at du har tenkt å stå inne for det. Så hva vet du om meg, mine verdier, levemåte og oppvekst?

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men Runar besøkte denne tråden på eget initiativ. For meg er det fullstendig likegyldig om du generelt følger retningslinjene eller ei. Jeg foretrekker bare å lese et offisielt skriftspråk, så jeg slipper å kaste bort tid på å tyde kryptiske dialekter.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS her igjen!

Sterkere å lese denne tråden enn jeg trodde..

Til dere som sier jeg ikke skal blande meg inn i min far sine saker; Jeg er ikke en snoker. Jeg gikk ikke inn på telefonen for å se hvem han har i livet sitt. Det var en ærlig feil fra meg.

Det kommer heller ikke på tale at jeg lar han gjøre hva faen han vil uten at jeg gjør noe med det. Dere som syns det tror jeg virkelig har godt av en leksjon her i livet, på den tøffe gamlemåten.

Er ikke.interessert i å diskutere etikk og moral i denne tråden heller. Jeg har allverdens planer om å ta balletak på saken og vri til den siste dråpe er ute i luften. Ser ikke ut som pappa kommer til å gjøre noe med det og jeg har ikke samlet noe "beviser" heller.

Hvis man vil diskutere mer, håper jeg noen andre kan lage en generell diskusjonstår om emnet, men her vil jeg helst ha hjelp til problemet og kanskje råd av noen som har vert gjennom det samme.

Anonym poster: 5df92fb8a9086834a80b090dd799336a

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...