Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss si at noren finner dette ut om 1 år. Hun finner og ut at du viste dette hele tiden. Hvordan tror du hun vil reagere da? Du kjenner din mor best og vet best hva hun møtte ønske

Min mening er, sannhet alltid. Hvem vil vel leve på en løgn i mange år før man finner ut sannheten.?

Lenke til kommentar

La oss si at noren finner dette ut om 1 år. Hun finner og ut at du viste dette hele tiden. Hvordan tror du hun vil reagere da? Du kjenner din mor best og vet best hva hun møtte ønske

Min mening er, sannhet alltid. Hvem vil vel leve på en løgn i mange år før man finner ut sannheten.?

Mødre flest vil nok se at sønnen deres ikke vil bli trukket inn i eller ta parti i deres ekteskapsproblemer.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Mødre flest vil nok se at sønnen deres ikke vil bli trukket inn i eller ta parti i deres ekteskapsproblemer.

Sønnen (trådstarter) er jo på en måte allerede trukket inn i saken. Hvis han verken sier eller gjør noe vil noen mene han tar parti med faren ved å la ham fortsette, men hvis han sier noe til moren mener andre at han tar parti med moren. Hvis trådstarter skal holde seg utenfor og ikke ta parti med noen av foreldrene må nesten både mor og far være klare over problemet, slik at han ikke blir tvunget til å enten fortelle det videre eller holde kjeft.

Lenke til kommentar

Sønnen (trådstarter) er jo på en måte allerede trukket inn i saken. Hvis han verken sier eller gjør noe vil noen mene han tar parti med faren ved å la ham fortsette, men hvis han sier noe til moren mener andre at han tar parti med moren. Hvis trådstarter skal holde seg utenfor og ikke ta parti med noen av foreldrene må nesten både mor og far være klare over problemet, slik at han ikke blir tvunget til å enten fortelle det videre eller holde kjeft.

Du har rett. Det er ingen vei tilbake. Det var dumt av ham å grave og lese meldingene til faren sin til å begynne med. Jeg ville gått tilbake til livssituasjonen der han ikke har kontakt med far og unngått å ta en større del i denne konflikten, for uansett hva han gjør i forhold til dette, vil han såre noen, far, mor og/eller søsknene sine. Som sagt, dette er en sak der ingen ender opp som vinnere.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært TS, hadde jeg satt med ned med mora, og snakket om det. Du sier du er sikker på at han er utro, er det på den grensen at han forlater huset, og sier han skal "til en venn" eller er det bare teksting. For om to mennesker oppi 50? års alderen setter seg ned å snakker om dette, kan det løyse seg også, gjerne ikke de er like glad i hverandre som før, men siden faren ikke har forlatt moren enda, ligger det noe godt oppe i hodet på faren også ,at han har lyst å holde familien oppe. Det er et tøft valg, men jeg tror det hadde løst seg, i forhold til du sier at han er en god far, så regner jeg også han tilbringer tid med moren?

Endret av DahPain
Lenke til kommentar
Det kommer helt an på lovbruddet.

Det er vel ikke stort større 'lovbrudd' innen familien man kan gjøre.

Edit: btw - HAN sårer ingen. Han forteller bare sannhet. (under forutsetning på at han er 100% sikker på at faren er utro naturligvis). Han er ærlig med familien, slik en familie skal være med hverandre. At han forteller det resulterer i såring, men det er handlingen(utroskapen) som sårer.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Nei. KarpeSkrotum overfører meningen til Leo_ til at man skal respektere privatlivet til en person selv når han gjør noe ulovlig. Jeg påpeker at hvis en person gjør noe ulovlig, er det ikke snakk om å blande seg inn i private anliggender lenger, men å anmelde det ulovlige forholdet.

Aha

Lenke til kommentar

Hei. Er det slik at din mor og din far er sammen/gift Samboere og bor sammen eller er de ikke sammen?

Hvis det er tilfelle at de faktisk bor sammen og eller gift, samboere eller gennerelt er sammen, så bør nok noen si fra iallefall. Om du gjør det eller om noen andre som vet hva som foregår sier det til moren din, så tror jeg nok dette er det lureste. Det som kanskje kommer til å skje da hvis dette pågår over en lang stund er at din far drar ut og hvis din mor spør om hvor han skal, så juger han å sier at han skal på jobb eller butikken Whatever.

Det kan godt hende at din mor og far ikke er sammen mer hvis din mor får vite det, eventuelt hvis din far går til.... er det elskerinne det heter?

Også en ting til. Dere som sier at trådstarter ikke skal si det og at han ikke har noe med det. Ville ikke dere gjerne visst hvis den dere er sammen med hadde vært utro?

Det er klart at man skal fortelle sannheten.

Lykke til uannsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...