AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fant det ut for to måneder siden. Har konfrontert han og han sier at det ikke er noe mellom dem. Har lest meldingene han har fått og det er ikke noe tvil. Jeg har aldri gått overens med pappa, men jeg har alltid respektert han. Har heller aldri hatt noe far / sønn forhold til han. Problemet er at mamma er veldig glad i pappa. Og de har tre unger, to sønner og en datten. (Meg på 21, lillemann på 14 og lille tøtto på 11.) Har gitt klar beskjed om at hvis han ikke kutter ut denne personen kommer jeg til å si ifra til mamma og det blir et lite helvete i familien. Mine søsken har et svært nært forhold til pappa (er ikke noe gale med han i grunn. Bare vi to som ikke helt traff tonen etter jeg ble 13-14). Hva faen gjør jeg i denne situasjonen? Eneste som holder meg fra å hive han på dør etter å ha fortelt mamma er mine to småsøsken. Han lyger også hele tiden til meg selv om jeg leser han som en åpen bok. Anonym poster: 09fd10a53c565010fa157b5257c4a24b Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Bare for å nevne det: Det kan jo være du som tar feil. SMS-er er ikke et bevis på at han er utro, kanskje han bare flørter med noen, eller kanskje de to har en sånn tone mellom seg. At han lyver, og du leser han som en åpen bok er et lite varseltegn for meg. Det er ikke så mange som er så dårlige til å lyve. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du tar på deg etterforsker brillene og får dette 100% bekreftet før du begynner å lage et helvete innad i familien. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synes du skal si ifra til moren din med én gang. Bare pass på så du ikke gir henne falske opplysninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synes ikke du skal si noe. Er det verdt å ødelegge mora di på den måten? Jeg ville ikke visst noe. 5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er det deg, Ødipus? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Er det deg, Ødipus? Kan bekrefte at dette ikke er "Ødipus". Anonym poster: 09fd10a53c565010fa157b5257c4a24b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Er bilder godt nok? Er bekreftet. 100%. Har ikke lyst å ødelegge familien på denne måten. Er glad i familien som folk flest. Det at jeg og pappa ikke har gått så bra i lag gjør det bare lettere for meg å takle alt som skjer. Er sinna på han og han vet det men han gjør ikke noe med det. Har mest lyst å hive han ut av livet og glemme alt om han men det er nok ikke like lett for resten. Prøver å holde alt så kaldt som mulig å ikke få ut raseriet mitt i denne tråden. Så igjen spør jeg, hva faen gjør jeg? Har prøvd å snakke med pappa, mann til mann, men han bare overser meg. Han er en god far til ungene, men jeg takler ikke se på han når han er med familien. De andre har ingen anelse. Han er også mye vekke og skal snart en uke vekk alene. (gjett to gangen hvem han skal sammen med..) Anonym poster: 09fd10a53c565010fa157b5257c4a24b Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er ikke ditt valg å ta. Du gjør ingenting. La faren din gjøre som han vil. Ikke bland deg inn. Det er deres liv, ikke ditt. 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg føler oppriktig sympati for deg. Du har kommet opp i en situasjon og valg som ingen "barn" burde stilles innfor. En kan bare begynne å spekulere i konsekvensene av de valg du tar, snakk om pest eller kolera. Jeg kan på ingen måte påberope meg å være familierådgiver, derfor vil jeg heller ikke kunne gi deg noen råd om hva du skal gjøre. Imidlertid tror jeg du vil kunne få bedre råd ved å henvende deg til f.eks familievernet, http://www.bufetat.no/finnkontor/?County=0&Town=0&type=f Du kan også henvende deg til Klara Klok sin ekspertpanel: http://www.klara-klok.no/iwips/618909945/ Lykke til. 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har du bevis går du til moren din med det. Dette går tydeligvis utover deg som er barn, så du har full rett til å blande deg inn. 6 Lenke til kommentar
Jente96 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synes ikke du skal si noe. Er det verdt å ødelegge mora di på den måten? Jeg ville ikke visst noe. Jeg ville spionert på han lenge til jeg fant beviser nok til å fortelle mamma det. Jeg mener jeg hadde ALDRI tillatt faren min ødelegge moren min på den måten. Jeg synes som "barn" så har du fullt rett til å blande deg inn! Jeg tror moren din ville blitt svært lei seg hvis hun finner ut at mannen hennes er utro og sønnen hennes hadde visst dette lenge. 2 Lenke til kommentar
Jente96 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Er ikke ditt valg å ta. Du gjør ingenting. La faren din gjøre som han vil. Ikke bland deg inn. Det er deres liv, ikke ditt. Så du mener at han skal bare sitte å se på at faren hans flørter med andre kvinner og tukle med morens følelser? Endret 23. januar 2013 av Jente96 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Så du mener at han skal bare sitte å se på at faren han flørter med andre kvinner og tukler med morens følelser? Heller det enn å ødelegge forholdet mellom foreldrene enda mer. 3 Lenke til kommentar
Jente96 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Heller det enn å ødelegge forholdet mellom foreldrene enda mer. Når faren først flørter med en annen kvinne er han jo ikke interessert i moren lenger? Faren ødelegger familien. Jeg synes du skal samle nok bevis til at moren din kan tro deg, slik at hun sparker han ut. Det han gjør er IKKE greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Når faren først flørter med en annen kvinne er han jo ikke interessert i moren lenger? Faren ødelegger familien. Jeg synes du skal samle nok bevis til at moren din kan tro deg, slik at hun sparker han ut. Det han gjør er IKKE greit. Enig. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dette er noe du ikke har noe med. Dette er en sak mellom to-tre voskne mennesker og du oppnår ingenting positivt med å blande deg inn. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dette er noe du ikke har noe med. Dette er en sak mellom to-tre voskne mennesker og du oppnår ingenting positivt med å blande deg inn. Er du seriøs? Selvfølgelig har han noe med dette å gjøre. Når han sågar får vite at faren sin er utro, så er det vel ganske dumt å lå det gå upåakten hen? Syens du virkelig moren hans fortjener det? Nei. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, selvfølgelig mener jeg det. På lik linje med at hvem som helst andre ikke har noe med det heller. Det kalles privatliv. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er du seriøs? Selvfølgelig har han noe med dette å gjøre. Når han sågar får vite at faren sin er utro, så er det vel ganske dumt å lå det gå upåakten hen? Syens du virkelig moren hans fortjener det? Nei. Synes du virkelig moren fortjener, som en uskyldig part i saken, å lide for farens feilgrep? Nei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå