Gå til innhold

[Løst] Haster! Vektnedgang på 10 dager?

Anbefalte innlegg

Hei

Sommeren 2012 begynte jeg og trene, og jeg føler jeg har fått gode resultater. Jeg var tynn og målet var å legge på meg, både fett og muskler. Derfor fokuserte jeg ikke veldig mye på kostholdet, annet enn at jeg fikk nok proteiner i meg hver dag og spiste mye, sammen med hard trening. Før jeg startet veide jeg ca. 76-77 kg (188cm høy), nå veier jeg 82-84. Det meste jeg har lagt på meg er muskler, men jeg har nok fått en kilo eller to med fett.

Jeg mener så absolutt ikke at jeg er tjukk nå, og det plager meg ikke, men om 10 dager får jeg besøk av kjæresten og ønsker å kanskje ta av ca. 1 kilo eller mer med fett på denne tidsperioden, om det er mulig. Målet er å bli mer ripped og markert, og forhåpentligvis får mer synlige magemuskler spesielt. Jeg vil ikke tape muskelmasse.

Er det noen som har gode råd eller tips til hvordan dette er gjennomførbart, om det er gjennomførbart? Det jeg tenker er å spise ekstra sunt, og gå med et nokså stort kaloriunderskudd, men et godt overskudd av proteiner, men jeg trenger tips til måltid, matvarer og lignende som kan hjelpe meg med dette.

Merk at dette skal være en diett som skal vare i 1-2 uker, og om det lille jeg tar av kommer tilbake, så gjør det meg ingenting, så den kan fint være nokså ekstrem, så lenge det er trygt og gir resultater. :)

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg veit ikkje kor mykje du vil legge merke til 1 kg forskjell, men det er ikkje noko problem nei. Kutt 800 kaloriar i døgnet så er du der. Kva mat det er og når du et den betyr ikkje stort. Prioriter protein først så bør du klare det greit med litt innsats.

Tvilar på du vil legge merke til noko endring på magemusklane. 1kg feitt fordelt over heile kroppen er ikkje store greiene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, det blir PSMF etter tipset til han over, og etter å ha diskutert det med venner. Litt mer omfattende forandring enn jeg så for meg, men får håpe det gir resultater. :)

Målet er ikke 1 kg, målet er så mye som trengs/er mulig på den korte tidsfristen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...