Gå til innhold

Lagre på SD-kort går ikke

Anbefalte innlegg

Men kjære RonsO da, i stedet for repetere deg sjøl, så hjelp da mannen.

Personlig interessere Spotify meg katta, men mannen trenger en anvisning med en del av den viten du sitter på.

Hvis du nå begynner med Mine filer > . . . > neste > . . . . > og så > . . . . > . . . .

Så kan det være han kommer ut av sin nød.

Forsøkte i går fra Mine filer å skrive (et sted ? for å nå det eksterne SD kortet). Men kom ingen steder, da jeg ikke fant eller så logikken hva eller hvor jeg skulle skrive.

Men der imot fant jeg med en gang frem til /mnt/sdcard/external_sd/ når jeg brukte ASTRO file manager.

@ krihanst Hvis du kopler tlf. til PC'en med kabel, da vises vel også hos deg Card eller Phone ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig interessere Spotify meg katta, men mannen trenger en anvisning med en del av den viten du sitter på.

Hvis du nå begynner med Mine filer > . . . > neste > . . . . > og så > . . . . > . . . .

Forsøkte i går fra Mine filer å skrive (et sted ? for å nå det eksterne SD kortet). Men kom ingen steder, da jeg ikke fant eller så logikken hva eller hvor jeg skulle skrive.

Men der imot fant jeg med en gang frem til /mnt/sdcard/external_sd/ når jeg brukte ASTRO file manager.

@ krihanst Hvis du kopler tlf. til PC'en med kabel, da vises vel også hos deg Card eller Phone ?

Dette har jeg ikke prøvd, skal gjøre et forsøk med denne file manager, men nå må jeg vente til tålmodigheten har reloada igjen ellers er jeg redd telefonen blir drylt i veggen.

Takk for svar :-)

Oh, and by the way: jeg er en dame ;-) Blond, til og med. Mulig det er der problemet ligger ;-)

Lenke til kommentar

@ krihanst

Nå begynner jeg å lure ?

Prøvde det, får bare beskjed om at mappen ikke finnes.

Hva er det du prøvet ? når du sitere min oppfordring til RonsO, om å lave en oppskrift til deg.

I min henstilling til RnsO er der jo nettopp ikke noen veiledning.

Der imot spurte jeg deg : @ krihanst Hvis du kopler tlf. til PC'en med kabel, da vises vel også hos deg Card eller Phone ?

P.S. Jeg syntes det er framragende når nordmenn taler og skriver engelsk, når de er i England, og hvis de som klare det bruker grønlandsk, når de er på Grønland.

Men når nordmenn bruker norsk tale eller skrift i Norge i kommunikasjon til deres landsmenn, er det direkte dumt og skapaktig - i beste fall - som sau der går i lort-fallet til sauene der går foran.

Jeg vil ytterst fornøyd om du ville fortsette på norsk.

hilsen NFSG

Aaaaaaah, screw this. Ipod it is.

Takk for alle svar!

Ipod it is.

??????????????????

Lenke til kommentar

Beklager, kanskje jeg er dårlig til å forklare på "inn med ei teskje" måten.

Og det er faktisk lov til å google ting selv. Tar et vanlig menneske maks 10 sekunder å finne et vettugt svar på det han lurer på.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

@ krihanst

Om det gjelder litt eller mye gretten, kan jeg bare tale for meg sjøl. Jeg er ikke gretten.

Språk: jeg ga en kort og lett forståelig redegjørelse hvorfor kommunikasjonen blir komfortabel og naturlig på norsk. . . . . . og jeg krevet det heller ikke av deg.

Svare på (?): Jeg har til problemløsning foreslått deg ASTRO.

Jeg har spurt deg om Card og Phone.

Ingen av delene har du brydd deg med å replisere på.

Uventet (i alle fall for meg) begynner du å skrive du om Ipod (hvilket jeg ikke skjønner) ????????????????????????????? . . . . spørsmålstegn, vet du vel hva betyr.

Heller ikke denne del replisere du på.

Så mon ikke du bør være noe forsiktig med dele ut karakter til hvem som er ufin.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Men som siste demonstrasjon på at jeg ennå én gang til, velger å se på deg som respektabel person:

Helt fra grunnen. Uansett om du har satt inn et helt nytt eller et allerede tidligere benyttet MicroSD kort. Så formater det i mobiltelefonen. Ikke i en computer eller i et fotografiapparat, eller noe annet.

Detnest kobler du telefonen til computeren med en kabel. Da skulle du gjerne - på pc'en - finne din mobiltlf.

Kom gjerne tilbake og fortell hvorlangt du lykkes,

hilsen NFSG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...