Gå til innhold

Liste fra annet ark i excel


Dinael

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg fører et lite regnskap og har et problem jeg håper noen har et godt svar på. Jeg har et sted jeg fører registreringer som kan enten gå til/fra bank eller kasse. Oppsettet jeg ønsker er at jeg kan markere registreringen med K (kasse) eller B (bank) og sånn at den deretter blir registrert på den aktuelle siden.

 

Det beste forsøket mitt er å legge inn på hver celle en funksjon som sier at hvis celle = K eller B skriver man inn den aktuelle tekst og beløp fra registreringssiden, men da blir jo det en del tomme rader innimellom. Går det an å gjøre det på en slik måte at det ikke skjer eller skjule de tomme radene?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg fører et lite regnskap og har et problem jeg håper noen har et godt svar på. Jeg har et sted jeg fører registreringer som kan enten gå til/fra bank eller kasse. Oppsettet jeg ønsker er at jeg kan markere registreringen med K (kasse) eller B (bank) og sånn at den deretter blir registrert på den aktuelle siden.

 

Det beste forsøket mitt er å legge inn på hver celle en funksjon som sier at hvis celle = K eller B skriver man inn den aktuelle tekst og beløp fra registreringssiden, men da blir jo det en del tomme rader innimellom. Går det an å gjøre det på en slik måte at det ikke skjer eller skjule de tomme radene?

 

Takk!

Bruk konstruksjonsverktøyet som følger med exclel;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...