Gå til innhold

MUS henger stadig, men ikke systemet

Anbefalte innlegg

jeg har en G400 mus som har fungert ypperlig fra til de nå siste dagene, der den brått henger i 3-4 sekunder...systemet henger ikke, kun musa...er samme hva jeg gjør, surfer, spiller, ser video, den henter i 3-4 sekunder..er også veldig varierende, kan gå en time i mellom, for å så henge seg opp 2-3 ganger per minutt,

er ekstremt irriterende, så om noen har en løsning på dette så hadde det vært supert :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke trådløs mus jeg har. og ja har alt av nye driver ol, er ikke lenge siden jeg innstallerte windows heller, så burde ikke være driver krøll, men poenget er at det begynte ut av inngenting, har prøvd så å si alle usb portene også, i tifelle noen begynte å bli "slitne".

Lenke til kommentar

Kjøp ny mus. Jeg hadde en G5 som begynte på samme vis etter rundt ett års bruk, og har en kompis som sliter med akkurat det samme på en G550 etter ca 2 års bruk. På min G5 mistenkte jeg at det hadde blidt dårlig kontakt mellom musen of kabele eller noe slikt, men kom aldri så langt at jeg åpnet den for å sjekke. Men jeg tror det er fint lite du kan gjøre å frykter du bare må skaffe ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...