Joachim_F Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 I dag avgjøres skjebnen til flere kommende storspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Så lenge Sega stikker av med Relic er det greit. Håper de finner ut at det er lurt å lage et nytt homeworld. 1 Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Får håpe at Dawn of War spill lisensen ikke dør ut, selv om den egentlig eies av Games Workshop. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Utvikleren bak Dakrsiders heter vel gjerne Vigil? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ønsker meg mest av alt et nytt Homeworld, ja. Men Space Marine 2 hadde heller ikke vært noen dårlig ide. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Får ikke håpe Unisoft får tak i South Park-spillet, da jeg har ekstremt lite lyst til å spille dette med norske menyer... 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Får ikke håpe Unisoft får tak i South Park-spillet, da jeg har ekstremt lite lyst til å spille dette med norske menyer... Det skjedde... Ubisoft has reportedly purchased the rights to publish South Park: The Stick of Truth (pending any further objections from South Park Studios) as well as THQ Montreal, the current developer of Assassin’s Creed creator Patrice Desilets’ project codenamed 1666. THQ Dissolved, Saints Row, Company of Heroes, Darksiders Devs Acquired. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå