Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frem til nylig hadde jeg ikke hørt om "The Secret Footballer", men da jeg gjorde det fattet jeg med en gang interesse.

Kjøpte boka for 35 kr og slukte den på to dager.

Bryr meg egentlig ikke så mye om hvem han er, men synes det er utrolig interessant å lese det han skriver.

Noen andre som har noen tanker/kommentarer rundt det han har kommet ut med?

Fra TV2:

Siden 2011 har en ukjent fotballspiller, som har spilt på toppnivå i det engelske ligasystemet, skrevet historier han har opplevd i profflivet under pseudonymet «The Secret Footballer» (TSF) – eller «Den hemmelige fotballspilleren».

Den ukjente spilleren har avslørt en rekke historier og hemmeligheter fra det indre livet i den engelske toppfotballen på sin spalte i storavisen The Guardian.

Han publiserer også innlegg på nettstedet thesecretfootballer.com, og ga sommeren 2012 ut boken «I Am The Secret Footballer».

The Guardian: The Secret Footballer

The man inside the game: The Secret Footballer.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Danske Kanal 6 mente det var Dave Kitson i Sheffield United som var spilleren bak spalten og boken. Men tror nok det var Sheffield United som ikke ville bli assosiert med spalten og boken, fremfor at det er Kitson som er spilleren/forfatteren.

Men det interessante for meg er ikke hvem spilleren er, men alt han kommer med. Det var veldig mye interessant lesing i boken og mange ting og vinkler jeg ikke har tenkt på eller hatt en anelse om, når det gjelder fotballverden. Var forøvrig mange fine synspunkt til f.eks. manager, rolle, betydning for klubb osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...