gjobjo Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 For en tid tilbake var det en artikkel på et veldig lite kompaktkamera, vet ikke om det var på tek.no eller en annen plass Er ute etter denne artikkelen da dette kamera må være ypperlig til å ta med på reise Er det noen som husker dette eller kan finne det, jeg finner det ikke lengre Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 ha, jeg fant det endelig, Nikon Coolpix S01 Dette må være kjempegreit å ta med overalt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det har samme sensor som de litt bedre mobiltelefonene men du har zoom i tillegg, så du burde tenke litt på om du klarer deg med en telefon eller om du vil dra med begge deler. Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 ja, det er klart, men det er også veldig kjekt for ungene å bruke Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har en populær mobiltelefon som tar ganske gode bilder men den er fullstendig katastrofe som kamera. Man må holde den med to hender som det var en klump plutonium og finsikte for å treffe utløserknappen. Jeg må bli ganske uinteressert i å ta bilder før jeg ikke tar med et ekstra kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå