Gå til innhold

Musa mi "slår" seg av


Solve

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte Intellimouse Explorer v.3.0 for et par månder siden.

og i det siste når jeg har spilt cs osv. slår musa seg helt av.

for å få den til å virke igjenn må jeg ta ut usb pluggen å sette den i igjenn.

så virker den fint i fra 1 til 20 min så skjer det samme igjenn.

noen som har vært borti det samme problemet?

kan det ha noe å gjøre med hk å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har hørt at det er et problem som vistnok ligger i ledningen (selv om den er behandlet pent) og det er helt klart en garantisak siden microsft har limited lifetime warranty på sine produkter!

 

Hadde jeg vaert deg hadde jeg sent denne musa avgårde til webshoppenbuttiken jeg kjøpte den i og krevd en ny (prøv med en vennlig tone og forklar din situasjon)

 

Ønsker deg lykke til og det kan lønne seg å si ifra at sånt ikke skall skje med 5 - 6 måneder gamle produkter hvis de mener noe annet :yes:

Lenke til kommentar
tror ikke det har noe med hovedkortet å gjøre, jeg haddehar det samme problemet med microsoft intellimouse v3.0, dog da hadde jeg den i ps2porten. problemet forsvant når jeg satte den i usb. har ikke testa lenge nok til at jeg kan si den er stabil :) (2uker elno sånt).

 

jeg har hatt den i USB porten siden jeg fikk den. begynte å bli sånn når for et par uker siden.

 

 

Hei jeg har hørt at det er et problem som vistnok ligger i ledningen (selv om den er behandlet pent) og det er helt klart en garantisak siden microsft har limited lifetime warranty på sine produkter!  

 

Hadde jeg vaert deg hadde jeg sent denne musa avgårde til webshoppenbuttiken jeg kjøpte den i og krevd en ny (prøv med en vennlig tone og forklar din situasjon)  

 

Ønsker deg lykke til og det kan lønne seg å si ifra at sånt ikke skall skje med 5 - 6 måneder gamle produkter hvis de mener noe annet

 

hvis jeg skal klage burde jeg ikke ha kviteringen ?! hehe det er en stund siden jeg kjøpte den også har jeg flytta osv.

Lenke til kommentar

hmm det der har begynt å skje med min intelli mouse explorer 3.0 da... sitter å speller litt cs, og noengang blir den totalt fakkøp, andre ganger bare reagerer den ikke når jeg trykker, og bevegelsene blir fakka osv... Jeg pleide å ha den i usb porten, men har den i ps/2 nå pga plassmangel (abit nf7-s 2.0 burde ha flere usb porter :-? )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...