larsr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har akurat fått en ny bærbar fra multicom som det er en deffekt på. Det kommer merkelige pipelyder fra den. Er multicom raske med reprasjoner og returer? Eller bør jeg bruke angretten og deretter bestille ny maskin? Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 MultiCom er nok blant de raskeste på dette. Send dem en e-post og spør, da vel: [email protected] B.T. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Er maskinen deffekt må du jo snakke med de om ev reparasjon eller mulig bytte til ny. Å bruke angre rett på noe slikt er vel litt på kanten... Lenke til kommentar
larsr Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Klart det er litt på kanten. Men jeg har akkurat fått maskina og gidder ikke sende den inn til reperasjon og vente fire uker på at de skal få sett på den. Da bruker jeg heller angre retten, får tilbake pengene og kjøper en ny maskin som jeg får etter ei uke. Maskina er ikke deffekt, men det kommer plagsomme pipelyder fra den. Sikkert en kurant sak å fikse og som tar liten tid hvis de har deler på lageret. Det jeg lurte på var jo om multicom er raske med slike returer eller om de drøyer med det lengste før de får gjordt noe som helst. Kan jo alltids skive mail og spørre hvordan de har tenkt å fikse det. Jeg vil selvsagt ikke komme på noe svarte liste, men er interesert i få tatt i bruk maskina så raskt som over hode mulig. ---LaRS Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ettersom dette er en helt ny maskin, og du opptrer høflig overfor dem når du tar kontakt, så vil jeg tro de ordner dette så raskt som mulig, evt. sender deg en ny maskin om du spør pent. Jobber i fotobutikk... hvis folk kommer tilbake med ett relativt nyinnkjøpt kamera som har en feil, så får de nytt kamera på stedet mens vi sender det med feil tilbake til importør som krediterer oss (forutsetter at vi har det aktuelle kamera på lager... hvis ikke må kunden vente litt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå