Gå til innhold

Bør jeg sende maksina til rep eller bruke angre retten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det er litt på kanten. Men jeg har akkurat fått maskina og gidder ikke sende den inn til reperasjon og vente fire uker på at de skal få sett på den. Da bruker jeg heller angre retten, får tilbake pengene og kjøper en ny maskin som jeg får etter ei uke.

Maskina er ikke deffekt, men det kommer plagsomme pipelyder fra den. Sikkert en kurant sak å fikse og som tar liten tid hvis de har deler på lageret. Det jeg lurte på var jo om multicom er raske med slike returer eller om de drøyer med det lengste før de får gjordt noe som helst.

Kan jo alltids skive mail og spørre hvordan de har tenkt å fikse det. Jeg vil selvsagt ikke komme på noe svarte liste, men er interesert i få tatt i bruk maskina så raskt som over hode mulig.

---LaRS

Lenke til kommentar

Ettersom dette er en helt ny maskin, og du opptrer høflig overfor dem når du tar kontakt, så vil jeg tro de ordner dette så raskt som mulig, evt. sender deg en ny maskin om du spør pent.

Jobber i fotobutikk... hvis folk kommer tilbake med ett relativt nyinnkjøpt kamera som har en feil, så får de nytt kamera på stedet mens vi sender det med feil tilbake til importør som krediterer oss (forutsetter at vi har det aktuelle kamera på lager... hvis ikke må kunden vente litt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...