Vaishali Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Deling er ikke nytt, men teknologien revolusjonerer det, skriver Vaishali Lara Kathuria. Kommentar: – Sharing is caring Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvordan revolusjonerer teknologien deling? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg skummet bare kjapt igjennom teksten mens jeg følger med på tv'n... Da jeg las overskriften tenkte jeg på ulovlig deling med bittorrent, men ikke etter jeg hadde skummet igjennom. Men så spørs det om en 10 års periode kan kalles revolusjonerende i dette tilfellet? Forsåvidt Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dette er ikke en revolusjon nei, det går tregt fremmover. Men muligheten for en revolusjon er der. Dette var en fin artikkel, selv om det ikke står noe her som var nytt for meg, og jeg er ikke enig i alle synspunkter/spådommer. En ting jeg tror de har rett i er at dette er noe som er drevet av de yngre generasjonene som kommer opp, og det vil bli mer av det. Spørsmålet er hvor mye, og hvor fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Relativt mange heftige motstandere finnes all den tid det er mer penger å tjene på å selge til mange enn til få. Lenke til kommentar
Tx2 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hurra - en artikkelforfatter på Hardware.no som behersker god og klar norsk! Ellers en grei oppsummering av mange kollektiv- og deleløsninger, selv om jeg hadde hørt om dem allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå