MonkeyMadness Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Heisann! Jeg holder på med Stronglifts 5x5. For å få aktivert biceps mer tenkte jeg å gå over til underarmsgrep på stangroinga, men vil dette ha noe negativt utslag på de andre muskelgruppene som inngår i øvelsen? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hva med å kjøre en biceps øvelse i tillegg i steden? 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Det går jo selvfølgelig an, men det svarer ikke på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Vel for å svare på spørsmålet ditt vil ikke underarmsgrep ha noe negativt utslag på musklene du trener så lenge albueposisjonen er den samme. Endret 23. januar 2013 av fenele 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Ok, takker! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeg vil heller si meg enig i det første fenele sa. Hvis du vil ha mer biceps, ikke la det gå ut over stangroinga. Legg heller til en bicepsøvelse, så du er sikker på at det ikke tar vekk fra kvaliteten på ryggøvelsen. Endret 24. januar 2013 av Aleks855 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg blir å legge til en bicepsøvelse. Fikk smerter oppover armen under oppvarminga med underhåndsgrep, og merket at det ble en rar vinkel for handleddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå