Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til å bli kvitt forstoppelse?

HesteHoven

Anbefalte innlegg

Gikk 5 dager med forstoppelse før jeg fikk ut noen mursteiner. Er nå på 3 dagene igjen med akkurat samme greiene. Dreit meg til blods sist gang og gikk med kraftige smerter i bakdelen.

Har kjøpt en 4 dagers tarmrens som skal få ut alt, men jeg lurer på om det er så lurt siden det som ligger i endetarmen er helt stein som jeg ikke får ut.

Noen som har erfaring med dette? Er første gangen min og det er ganske jævlig.

Har begynt å få svake magesmerter og litt slim ut av baken hvis jeg presser hardt nok. I følge lommelegen er det ikke mange dagene til jeg begynner å kaste opp.

Drikker mye vann, går en del tur og drikker biola. Har ikke noe planer om å smøre bakdelen for å få det ut enda.

Tips?

Edit: Må nesten få sagt at jeg er ganske desperat. Travel uke foran meg.

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i en annen tråd, om du vil virkelig rense tarmene dine, og det seriøst med garantert virkning, kjøp inn følgende:

1: Kellogs allbran pakke.

2: 1 liter biola m/ blåbær

3. Noen epler

Så gjør du følgende:

1: Fyll en bolle med kellogs allbran

2: Kutt opp eplebiter i små biter og strø på toppen

3: Fyll skåla med biola

Spis dette gjentatte ganger gjennom dagen. Det vil fullstendig rense tarmene dine, all bæsj som sitter fast i tarmveggene vil komme ut i løpet av dagen og det vil fortsette i flere dager fremover helt til alt er tømt ut, det mykner også opp tarmveggene, sunne tarmvegger SKAL være myke. Og du vil også føle deg utrolig bra etterpå.

Kombinasjonen av det veldig høye fiberinnholdet i kellogs allbran samt. LGG melkebakterier fra biola og fiber fra eplene er en veldig god kombinasjon, og ikke noe bestemor triks, du vil merke ganske raskt at det virker.

Forebygger også tykktarmskreft.

Garantert virkning og ekstremt effektivt. :)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Hjemmeseier!

Nå kan jeg endelig sove med et lettet hjerte og en lettet endetarm. Han kjempet hardt men måtte til slutt innse at jeg var for tøff.

Er det en grunn til at slikt skjer? Trener regelmessig og kostholdet mitt er akkurat samme som alltid. Spiser sundt og får i meg nok av fiber osv. Har heller ikke spist noe jeg ikke pleier. Ellers føler jeg meg egentlig ganske oppegående.

Kommer til å prøve det du sa Lonely:)

Lenke til kommentar

Hjemmeseier!

Nå kan jeg endelig sove med et lettet hjerte og en lettet endetarm. Han kjempet hardt men måtte til slutt innse at jeg var for tøff.

Er det en grunn til at slikt skjer? Trener regelmessig og kostholdet mitt er akkurat samme som alltid. Spiser sundt og får i meg nok av fiber osv. Har heller ikke spist noe jeg ikke pleier. Ellers føler jeg meg egentlig ganske oppegående.

Kommer til å prøve det du sa Lonely:)

Kan være du drikker for lite vann? Får imeg minimum3-4liter om dagen aldri hatt forstoppelse(så lenge jeg kan huske ihvertfall)

Drikk mer vann, spis Fiken, Fiken er rene avføringsmiddelet og smaker godt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...