95andy95 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hei, har rotet bort Battlefield 3 disken, og kan ikke finne den. Jeg skal kjøpe Premium pakken hvis jeg finner den orginale disken, MEN når jeg har kjøpt premiumsdisken, bruker man den eller bruker man den orginale disken til å spille med? Slik at jeg ikke trenger å lete lenger, hvis jeg kan bruke premium disken som erstatning.. Endret 22. januar 2013 av 95andy95 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har du ikke origin da? Du trenger jo ikke disken til å spille? Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Har du ikke origin da? Du trenger jo ikke disken til å spille? Jeg spiller på Playstation 3, og da kan jeg vel ikke bruke origin på noen måte? Vet at man ikke trenger disken på PC. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Tekst slettet. . . . Endret 23. januar 2013 av San22_ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg spiller på Playstation 3, og da kan jeg vel ikke bruke origin på noen måte? Vet at man ikke trenger disken på PC. Ah, beklager. Så ikke at dette var postet under konsoll Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Ja, det burde gå. Kan du prøve (hvis du har det), slik at jeg ikke bestiller det, og finner ut at det ikke er mulig å bruke den som erstatning alikevell.. Har jeg noen kjøpsrett greier som kan dekke det dersom jeg bestiller, åpner spillet, prøver det og finner ut at det ikke virker? (skal bestille fra http://www.videogamesplus.ca ) Endret 23. januar 2013 av 95andy95 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kan du prøve (hvis du har det), slik at jeg ikke bestiller det, og finner ut at det ikke er mulig å bruke den som erstatning alikevell.. Har jeg noen kjøpsrett greier som kan dekke det dersom jeg bestiller, åpner spillet, prøver det og finner ut at det ikke virker? (skal bestille fra http://www.videogamesplus.ca ) Du får ikke noen disk med i coveret du kjøper. Kun en kode uansett. Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Du får ikke noen disk med i coveret du kjøper. Kun en kode uansett. Å? så dermed MÅ jeg kjøpe orginalen en gang til OG premium versjonen? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Altså.. Premium er kun et "abonnement" på alle dlc'ene og litt fiksfaks på battlelog. Nå får man jo kjøpt selve spillet i "premium" edition. Vet ikke hva du mener. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt selve spillet billig på gamestop eller noe og så kjøpe premium gjennom PSstore. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Du får ikke noen disk med i coveret du kjøper. Kun en kode uansett. Rettelse: Stemmer det. Bare jeg som surrer litt. Du kan kjøpe dette: http://cdon.no/spill/battlefield_3_premium_edition-21190131?gclid=CMvdiprK_7QCFTJ2cAodmSYAtA Dette er da altså BF3 spillet inkludert Premium pakken osv. Hvis du først har mistet platen/spillet så er dette billigere enn å kjøpe ting hver for seg. Med mindre du finner deg veldig billig et annet sted Endret 23. januar 2013 av San22_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå