GreenRay Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei, har planer om å kjøpe meg ny mobil neste uke. Jeg kommer til å gå for en Note 2. Siden jeg er bundet til Netcom Medium+ frem til november hadde jeg tenkt å fortsette med dette abonnementet. Jeg vet de har mobilen på lager på Netcom sin butikk i Trondheim. MEN, jeg er 17 år (blir 18 i Mars) kan jeg kjøpe mobilen selv? Eller må jeg ha med en av mine foreldre? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Siden du er i bindingstid, så vil det koste ekstra å bryte abonnementet for å binde opp mot 12 nye måneder, bare sånn hvis du ikke visste det. Og i utgangspunktet, så må du ha med den forelderen som står som eier. Noen butikker tillater også fullmakt fra den det gjelder. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Siden du er i bindingstid, så vil det koste ekstra å bryte abonnementet for å binde opp mot 12 nye måneder, bare sånn hvis du ikke visste det. Og i utgangspunktet, så må du ha med den forelderen som står som eier. Noen butikker tillater også fullmakt fra den det gjelder. Bindingen på mobilen jeg har nå går ut 28. Januar. Og slik jeg forsto det (har snakket med en på netcom butikken) så kunne jeg kjøpe mobilen til 1700,- og fortsette med det abonnementet jeg er bundet til. Har jeg missforstått noe? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Bindingen på mobilen jeg har nå går ut 28. Januar. Og slik jeg forsto det (har snakket med en på netcom butikken) så kunne jeg kjøpe mobilen til 1700,- og fortsette med det abonnementet jeg er bundet til. Har jeg missforstått noe? Hm, nei men du skrev i første post at du var bundet til Netcom Medium+ til november? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå