Simkin Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg kommer kun inn trådløst, prøver jeg med pc'n som er koblet til routeren med kabel, får jeg bare opp "denne internettsiden kan ikke vises" Router er Asus RT-AC66U Hva er galt? Endret 22. januar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 ??? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1483719 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Det er fiksa det du refererer til, kommer inn på routeren med både laptopen og den ene stasjonære som er koblet via wifi. Den siste stasjonære er koblet via kabel, der kommer jeg ikke inn. Endret 22. januar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er problemet bare mot 192.168.1.1, eller også mot internett? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Kun mot 192.168.1.1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Da må det være noe av det samme problemet som du hadde tidligere. Det er da trolig en bug på firmware i routeren. Uansett så ser jeg ikke det store behovet for å logge inn på routeren fra mange maskiner :-) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Neida, men det blir et litt sånn irritasjonsmoment. Men jeg lar det være, orker ikke resette routeren en gang til å sette alt opp på nytt. Endret 22. januar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Sjekk at maskinen ikke er satt opp med en Proxy server utenfor ditt nettverk. Da vil router tolke din innlogging som noe som kommer fra wan siden og ikke lan siden. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Har du lagt inn IPer som kan konfigurere ruter under System? Tror det er 4 forskjellige IPer en kan legge inn der. (om du ikke har gjort det, skal du kunne komme inn med hvilken PC som helst) Tenkte om du kanskje hadde lagt inn et par IPer der, og glemt IPen til den som er problemet... edit: Administration -> System: Only allow specific IP <- har du merket 'Yes' på denne? Endret 4. april 2013 av jallamamba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå