Knut-Åge Bergerud Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Isfossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mykje fint i naturen-fine farger ,så eit flott bilde Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Bare på alle måter vakkert Har du klart å ta bildet i det utsnittet, eller har du croppet det etterpå? For her må du ha vært heldig med plassering av alt av linjer og lys, pinner ,pytten ,istapper....som du selv sier naturens mesterverk Lenke til kommentar
Knut-Åge Bergerud Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Takker for kommentarer! Bildet er croppet noe, kuttet litt oppe og i venstre kant, jeg må som regel kutte litt fordi D700 ikke har 100% søker så da har jeg lett for og få med noe ekstra i bildeflaten. Det er også brukt en ekstern blits SB900, for å lette opp skygger. Som regel tar jeg mange forskjellige utsnitt, og et treffer da bedre enn alle de andre som i dette tilfellet . mvh Knut-Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg