Kvakk_ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Lurer på om noen vet hva tarifflønnen er om man jobber som medarbeider i en butikk? eventuelt vet hvor jeg kan finner det? Har søkt litt rundt på nettet men finner det ikke noen steder Lenke til kommentar
tenker88 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tarifflønnen varierer veldig fra butikk til butikk! Men regner med det ligger på mellom 110 - 130 kr pr time. Spørs hvilken erfaring du har fra før, men du får jo også UB - tillegg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tarifflønnen varierer veldig fra butikk til butikk! Men regner med det ligger på mellom 110 - 130 kr pr time. Spørs hvilken erfaring du har fra før, men du får jo også UB - tillegg. Nei, det gjør den ikke, det er liksom det som er poenget med tariffavtaler... Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tariffavtaler varierer sjeldent fra butikk til butikk, men avtalene kan være forskjellige mellom ulike kjeder. Lenke til kommentar
tenker88 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nei, det gjør den ikke, det er liksom det som er poenget med tariffavtaler... Jo, det spørs jo hvilken butikkbransje du søker i. Du har dagligvareforretninger, og du har f.eks klesbutikker. De opererer med ulike tariffer. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jo, det spørs jo hvilken butikkbransje du søker i. Du har dagligvareforretninger, og du har f.eks klesbutikker. De opererer med ulike tariffer. Nå driver du med vranglære. Du bør ikke uttale deg om ting du ikke er sikker på. Lenke til kommentar
tenker88 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Nå driver du med vranglære. Du bør ikke uttale deg om ting du ikke er sikker på. Hva sier det her deg? http://www.ys.no/kunder/ys/cms.nsf/$all/A1B2DD0A910A8390C125750C0045EF87?open&qm=wcm_2,2,7,0 Lenke til kommentar