Datafriken Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har lest at den skal passe på am3+ så da lurer jeg på hva blir best av kjølepasta på den siden den som sitter på er snart 3år og skal bytte CPU og HK? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skjønte ikke helt spørsmålet ditt her altså.. Ihvertfall, ta av den gamle kjølepastaen og smør på ny på prosessoren. Lenke til kommentar
Antoweif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Han lurer på om han kan gjenbruke kjølepastaen som sitter på. Alltid bytt kjølepasta (gjetter villt nå!). Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 En H50 passer på AM3+ sokkel, men husk å ta av den gamle kjølepastaen som sitter på prosessoren Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har en gammel H50 fra 2010 som snart skal få hilse på en FX-8350 så da trenger jeg en ny kjølepasta. fordi den som i dag sitter på en 965 er jo 3 år snart. Så da lurer jeg på om hvem kjølepasta er den lur og bytte mot? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg foretrekker Arctic Cooling MX-2 da den har lav viskositet og yter på høyde med de andre typene i toppsjiktet. MX-4 er også et godt valg, men den er litt seigere. Bestill fra Techbay så sendes det som brevpost og er som regel fremme dagen etter, såfremt du ikke bor i Finnmark el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå